سرویس طلا


فایل صوتی این متن

بهترین سرویس طلا

یکی از علاقه مندی های خانم ها، طلا و زیورآلات می باشد. سرویس طلا یکی از زیباترین و کامل ترین انواع جواهرات می باشد که دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشد. هر سرویس طلا به طور معمول از اجزا مختلفی مانند گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر تشکیل می شود. عموما خانواده ی داماد در جشن عروسی سرویسی از طلا را به عروس خانم ها هدیه می دهند.

خانواده ها با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارند می توانند از بین نمونه های مختلف یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنند. عیار طلا در زمان خرید بسیار مهم است. عیار های مختلفی در بازار وجود دارد که متداول ترین آن برای سرویس طلا، عیار 18 می باشد. به همین جهت بیشتر سرویس هایی که در طلافروشی ها مشاهده می کنید، ساخته شده از طلای 18 عیار می باشند.

برخی از افراد سرویس های طلا را با نیم ست طلا اشتباه می گیرند. برای این افراد باید بیان کرد که سرویس ها از اجزای بیشتری تشکیل شده اند. در حالی که نیم ست تنها از گردنبند و گوشواره تشکیل شده است. عموما گردنبندی که برای نیم ست قرار داده می شود، بدون زنجیر است و تنها پلاک برای آن وجود دارد. علاوه بر آن نیم ست قیمت بسیار پایین تری از سرویس دارد، زیرا ظریف تر و بسیار ساده تر است.
فایل صوتی این متن


 

سرویس طلا عروس

یکی از مهم ترین شب ها برای هر زوج جوان و خانواده هایشان شب عروسی می باشد. در این جشن خانواده ی داماد وظیفه دارد که برای عروس خانم سرویسی از طلا را با توجه به بودجه ی خود خریداری کند. این هدیه بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. زیرا خانواده ها آن را در حضور همه ی مهمان ها به عروس خانم هدیه می دهند.

عروس خانم به همراه خانواده ی داماد می تواند برای انتخاب سرویس طلا خود به طلا فروشی مراجعه کند و با سلیقه ی خود یک نمونه از آن را خریداری کند. این سرویس می تواند به عنوان پشتوانه و سرمایه ای برای زوج جوان نیز به شمار رود تا آن ها با خیالی آسوده تر، زندگی خود را شروع کنند.

قیمت سرویس های طلا

سرویس های طلا قیمت های بسیار متفاوتی دارند. تفاوت قیمت ناشی از عوامل مختلفی از جمله وزن، طرح، عیار، اجرت ساخت و …. می باشد. بدون شک به هر میزان که وزن طلای به کار رفته در سرویس بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. علاوه بر آن عیار طلای سرویس نیز عامل موثری در تعیین قیمت آن می باشد. زیرا عیار های بالا، طلای خالص تری هستند و قیمت بالاتری نیز دارند.

برخی از سرویس ها بسته به طرحی که دارند، از سنگ ها قیمتی، مروارید و یا نگین های گران استفاده کرده اند. این تزیینات باعث می شود که قیمت سرویس در برخی از موارد به شدت بالا برود. اجرت ساخت نیز در برخی از آن ها بسیار بالا است.  به همین سبب اگر شما محدودیت بودجه دارید بهتر است سرویس های ساده را انتخاب کنید تا هزینه ی تزیینات اضافی آن را پرداخت نکنید.

سرویس طلا جدید

در حال حاضر با رفتن به طلافروشی ها می توانید نمونه های جدید و خاصی را از طلا مشاهده کنید. از جدیدترین نمونه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سرویس طلا با مروارید

یکی از جدیدترین نمونه های سرویس برای خانم ها، تلفیق طلا با مروارید می باشد. این نمونه از سرویس را می توان هم به رنگ زرد و هم به رنگ سفید مشاهده کرد. زیرا مروارید سفید رنگ است و در کنار طلای سفید و طلای زرد زیبایی خاص و چشم نوازی خواهد داشت.

سرویس پر تراش

سرویس های پر تراش از جدیدترین نمونه ها می باشند. در ساخت این سرویس ها از تراش های مختلفی استفاده شده است تا زیبایی طلا دو چندان شود و لزومی نداشته باشد برای درخشش آن از نگین استفاده شود. زیرا نگین ممکن است بعد از مدت زمانی بیفتد و نمای خود را از دست بدهد.

سرویس طلا با سنگ های قیمتی

یکی از سرویس های گران قیمت و خاص برای خانم ها، سرویس هایی است که با سنگ های قیمتی تزیین شده اند. الماس، برلیان و … می تواند قیمت سرویس ها تا چندین برابر بالا ببرد و جزء جواهرات به شمار رود. این سرویس جزء سرویس هایی است که هر کسی نمی تواند آن ها را خریداری کند و تنها افرادی که محدودیت بودجه ندارند امکان داشتن این سرویس را دارند.

مدل سرویس طلا

زمانی که به طلافروشی ها می روید مدل ها و طرح های مختلفی از سرویس های طلا را مشاهده می کنید. این امر به دلیل استقبال افراد از طلا و انواع زیورآلات می باشد. از زیباترین و رایج ترین مدل های سرویس طلا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سرویس طلا ساده

بسیاری از سرویس هایی که در بازار مشاهده می کنید ساده و بدون نگین هستند. زیرا بسیاری از افراد سادگی را ترجیح می دهند. این سرویس ها مدل ها و طرح های مختلفی دارند اما تنها از طلا ساخته شده اند و نگین، سنگ و … را همراه خود ندارند.

سرویس طلا نگین دار

در ساخت برخی از سرویس ها برای درخشش بیشتر از نگین استفاده شده است. این نگین ها می تواند زیبایی سرویس را دو چندان کند. البته توجه داشته باشید که برخی از این نگین ها در زمان فروش طلا، از آن کسر می شود و قیمت طلا کمی پایین می آید.


برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی حلقه ازدواج

 

سرویس طلا ظریف

یکی از انواع سرویس های طلا، سرویس های ظریف و ساده می باشند. بنا بر دلایل مختلفی امروزه سرویس های ظریف را بیشتر مشاهده می کنید. یکی این دلایل بالا رفتن قیمت طلا می باشد. خانواده ها به دلیل قیمت بالای طلا نمی توانند سرویس های سنگین و ضخیم را خریداری کنند. به همین سبب طراحان نیز به سمت طراحی و ساخت طلای ظریف روی آورده اند تا افراد بتوانند به راحتی از بین آن ها بهترین انتخاب را داشته باشند.

از دلایل دیگر برای افزایش سرویس های ظریف سلیقه ی افراد است. افراد نسبت به سادگی تمایل بیشتری دارند. آن ها اعتقاد دارند که زیبایی در کنار سادگی نمای بیشتری دارد. به همین سبب زیورآلات ظریف را بیشتر می پسندند.

 

سرویس طلا سفید

همانطور که بیان کردیم سرویس های طلایی که در بازار وجود دارند در رنگ های سفید و زرد هستند. سرویس طلا سفید یکی از خاص ترین و جذاب ترین نوع آن است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. طلای سفید مقاومت بالاتری در مقابل طلای زرد دارد اما با این حال ممکن است تغییر رنگ سریع تری نیز نسبت به طلای زرد داشته باشد. با این حال طرح های جدید تری از طلای سفید برای سرویس های طلا طراحی و به بازار عرضه شده است.

سرویس های سفید رنگ با سنگ های قیمتی و انواع جواهرات تزیین می شوند. زیرا تطابق رنگ سفید با تمام رنگ ها به خوبی برای همه مسجل است. سنگ های قیمتی که دارای رنگ های سبز، قرمز و … هستند با طلای سفید زیبایی بیشتری نسبت به طلای زرد دارند.

 

خرید سرویس طلا

زمانی که برای خرید به طلافروشی مراجعه می کنید باید چندین نکته را در نظر بگیرید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از مهم ترین نکات در زمان خرید سرویس، توجه به بودجه می باشد. اگر شما توانایی مالی دارید می توانید بدون محدودیت بهترین انتخاب را داشته باشید. اما اگر محدودیت بودجه دارید بهتر است به سراغ سرویس های ظریف و بدون انگشتر بروید تا به مشکل برنخورید.
  • توجه به قفل های سرویس از دیگر نکاتی است که باید حتما به آن توجه شود. زیرا گم شدن جزئی از سرویس می تواند بسیار شما را ناراحت کند. بهتر است سرویسی را انتخاب کنید که قفل های محکم و ایمنی داشته باشند.
  • یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید، رنگ پوست شما می باشد. اگر شما سفید پوست هستید، بهترین انتخاب برای شما طلای سفید است. زیرا طلای سفید روی پوست روشن نمای بسیار زیباتر و خیره کننده تری دارد. اما اگر شما پوستی سبزه دارید بهتر است سرویس های زرد رنگ را انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشد.
  • از دیگر نکات مهم که باید در زمان خرید سرویس به آن دقت کرد، مدل و طرح گوشواره می باشد. افرادی که گردن پهن و کشیده ای دارند بهتر است گوشواره های آویز را انتخاب کنند تا به زیبایی آن ها بیفزاید.

 

سرویس طلا کارتیه

یکی از زیباترین و جدیدترین نمونه های سرویس طلا، نمونه ی کارتیه آن می باشد. این نمونه بسیار ساده و در عین حال جذاب می باشد. سرویس های کارتیه به وسیله ی زنجیر های حلقوی ساخته و طراحی شده اند. سرویس های کارتیه نیز مانند هر سرویس طلای دیگر از گردنبند، دستبند، گوشواره و در برخی موارد انگشتر تشکیل شده است.

این حلقه های زنجیری می توانند در اندازه های مختلفی به هم متصل شده باشند. هر چقدر که این زنجیر ها بزرگ تر باشد، قیمت سرویس بیشتر خواهد شد. به همین سبب افراد حتما باید قبل از انتخاب به بودجه ی خود توجه داشته باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

• از مهم ترین نکات در زمان خرید سرویس طلا چیست؟

  • از مهم ترین نکات در زمان خرید سرویس، توجه به بودجه می باشد. اگر شما توانایی مالی دارید می توانید بدون محدودیت بهترین انتخاب را داشته باشید. اما اگر محدودیت بودجه دارید بهتر است به سراغ سرویس های ظریف و بدون انگشتر بروید تا به مشکل برنخورید.

سرویس طلا ساده چگونه است ؟

بسیاری از سرویس هایی که در بازار مشاهده می کنید ساده و بدون نگین هستند. زیرا بسیاری از افراد سادگی را ترجیح می دهند. این سرویس ها مدل ها و طرح های مختلفی دارند اما تنها از طلا ساخته شده اند و نگین، سنگ و … را همراه خود ندارند.

قیمت سرویس های طلا چگونه است ؟

سرویس های طلا قیمت های بسیار متفاوتی دارند. تفاوت قیمت سرویس طلا ناشی از عوامل مختلفی از جمله وزن، طرح، عیار، اجرت ساخت و …. می باشد. بدون شک به هر میزان که وزن طلای به کار رفته در سرویس بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

نوشته های مرتبط ...

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.