دستبند چرم نوین


فایل صوتی این متن

همه چیز در مورد دستبند چرم نوین

چرم طبیعی به دلیل ویژگی های خاصی که دارد توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. یکی از خاص ترین ویژگی های آن، بوی دلنشین چرم طبیعی می باشد. به دلیل استقبال بالا از چرم طبیعی، طراحان سعی کرده اند در ساخت و طراحی همه چیز از چرم طبیعی استفاده کنند. دستبند چرم نوین یکی از جدیدترین طراحی های این افراد می باشد.

شاید برخی از افراد احساس کنند که می توانند چرم های مصنوعی را جایگزین چرم طبیعی کنند. این تصور کاملا غلط است. زیرا چرم های مصنوعی به هیچ عنوان کارایی و کیفیت چرم طبیعی را ندارند و حتی در برخی از موارد دیده شده است که چرم مصنوعی برای افراد حساسیت نیز به وجود آورده است.

دستبند چرم نوین ساخته شده از چرم طبیعی، در طرح ها و مدل های بسیاری زیادی به بازار عرضه شده است. خانم ها و آقایان شیک پوش می توانند از این نوع دستبند برای خاص شدن استفاده کنند. در ادامه با انواع دستبند چرم نوین آشنا خواهید شد.

 

ویژگی های مهم دستبند چرم نوین

همانطور که بیان کردیم چرم های طبیعی ویژگی های خاصی دارند که باعث شده است همگان تمایل داشته باشند از آن استفاده کنند. برخی از مهم ترین این ویژگی های به صورت زیر می باشد.

بوی چرم

یکی از جذاب ترین و خاص ترین ویژگی های چرم طبیعی، بوی خوشایند آن می باشد. زمانی که شما دستبند چرم را برای خرید انتخاب می کنید و به صورت روزمره در دست خود دارید، می توانید همیشه بوی طبیعت را استشمام کنید. در حالی که دستبند های ساخته از چرم مصنوعی و پلاستیک به هیچ عنوان چنین ویژگی ندارند. در نتیجه زمانی که شما دستبند چرم نوین  را در دست دارید علاوه بر زیبایی منحصر به فرد می توانید از بوی خاص آن نیز لذت ببرید و بر خاص بودن خود بیفزایید. برخی از محققان ثابت کرده اند که بوی خاص چرم طبیعی می تواند برای برخی از بیماری ها خواص درمانی نیز داشته باشد.

استحکام بالا

انواع چرم طبیعی مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. افرادی که قصد دارند دستبند خریداری کنند باید این نکته را در نظر داشته باشند که دستبند به صورت روزمره در دست آن ها می باشد به همین جهت باید مقاومت بالایی در برابر ضربه، کشش، حرارت، سرما و … داشته باشد. دستبند های چرم نوین این ویژگی ها را دارا می باشد. اگر می خواهید مقاومت دستبند های چرم شما بالا تر رود بهتر است نمونه های بدون دوخت آن را انتخاب کنید.این نوع دستبند  در مقابل ضربه بسیار مقاوم و مستحکم است. به همین سبب به افرادی که در ورزش های رزمی مشغول به کار هستند، پیشنهاد می شود که برای جلوگیری از ضربه خوردن از دستبند های چرم طبیعی پهن استفاده کنند تا از برخورد ضربه به بدن شما جلوگیری کند.

خواص تماس چرم با پوست

محققان ثابت کرده اند که تماس چرم طبیعی با پوست بدن بسیار مفید است. به طور مثال وجود چرم طبیعی در تماس با پوست بدن می تواند عمل گردش خون را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد. به همین سبب بسیاری از افراد تنها برای مفید بودن چرم طبیعی سعی دارند که آن را به صورت دستبند استفاده کنند تا چرم طبیعی با پوست بدن آن ها تماس داشته باشد.

تنفس پذیری

از دیگر ویژگی های خاص دستبند چرم نوین میتوان به خاصیت تنفس پذیری آن اشاره کرد. دستبند های ساخته شده از چرم طبیعی به دلیل این ویژگی خاص تعریق نمی کنند و احساس بدی به شما نخواهند داد. علاوه بر آن این ویژگی باعث می شود که آلودگی در محل دستبند جمع نشود و برای پوست حساسیت به وجود نیاید.


برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی انگشتر طلا

 

انواع مدل دستبند چرم نوین

امروزه استفاده از دستبند چرم نوین در بین خانم ها و آقایان بسیار رواج پیدا کرده است. البته دستبند های چرمی در بین آقایان و پسر های جوان طرفداران بیشتری پیدا کرده است. به همین سبب طرح ها و مدل های زیادی از انواع دستبند چرم نوین در بازار موجود است. برخی از رایج ترین آن ها به صورت زیر می باشد.

دستبند چرم نوین پهن

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع دستبند چرم نوین،نمونه ی پهن آن می باشد. افرادی که مچ دست بزرگی دارند می توانند از این نوع دستبند استفاده کنند. این دستبند های پهن نمای زیبایی به دست های افراد می بخشد. دستبند های چرم پهن بیشتر برای آقایان مناسب است.

دستبند چرم نوین نازک

از دیگر انواع این نوع دستنبد  میتوان به نمونه ی نازک آن اشاره کرد. دستبند های چرمی که به صورت نازک طراحی شده اند برای افرادی مناسب است که مچ دست باریکی دارند و یا دوست دارند که دستبند چند دور به مچ دست بسته شود. این نمونه هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار مناسب است. افرادی که تیپ اسپرت دارند بهتر است از این نمونه دستبند استفاده کنند.

دستبند چرم نوین طنابی

برخی از دستبند های چرم طبیعی به صورت نازک و طنابی هستند. این نوع از دستنبد ها طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. حالت طنابی این دستبند باعث شده است که حالت اسپرت بیشتری داشته باشد و بتوان آن را چندین دور به مچ دست بست. همچنین این نمونه از دستبند ها را می توان با ساعت ست کرد.

دستبند چرم نوین با پلاک اسم

برخی از خانم ها و آقایان دوست دارند دستبند چرم  آن ها ساده نباشد و با پلاک و یا آویز تزیین شود. این افراد می توانند از نمونه پلاک های مختلف انتخاب کنند تا به دستبند چرم آویز شود و یا روی آن ها متصل شود. این نمونه دستبند برای کادو دادن بسیار مناسب است.

دستبند چرم نوین دست دوز

یکی دیگر از انواع دستبند ، نمونه ی دست دوز آن هستند. دوخت های زیبا و ترکیب رنگی چرم های متنوع را می توان در این نمونه از دستبند مشاهده کرد. این دستبند ها بسیار زیبا و پرطرفدار هستند.

 

قیمت دستبند چرم نوین

یکی از مهم ترین مسائل برای برخی از افراد قیمت دستبند چرم نوین می باشد.با توجه به خواص و ویژگی های خاصی که چرم طبیعی نسبت به دیگر موارد دارد، قاعدتا باید قیمت بالاتری نیز داشته باشد. قیمت دستبند های چرمی به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از مهم ترین آن ها به صورت زیر می باشد.

نحوه ی ساخت دستبند چرم نوین : قیمت تمامی دستبند های چرم نوین یکسان نمی باشد. به هر میزان که کار روی دستبند بیشتر انجام شده باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به طور مثال دستبند های دست دوز قیمت بالاتری نسبت به دیگر موارد خواهند داشت. اگر طراحی روی چرم انجام شده باشد نیز قیمت آن بالا خواهد رفت.

اندازه ی دستبند: هرچه اندازه ی دستبند بزرگتر باشد، باید چرم بیشتری نیز برای آن به کار برد. به همین سبب قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. به طور مثال دستبند های پهن گران تر از دیگر موارد هستند.

داشتن پلاک یا آویز: همانطور که بیان کردیم برخی از دستبند های چرمی همراه با پلاک و یا آویز طراحی شده اند. این پلاک و آویز می تواند از جنس های مختلفی باشد. زمانی که پلاک مورد استفاده از طلا باشد، قیمت دستبند های چرم بسیار بالاتر خواهد رفت. در نتیجه در زمان خرید به جنس پلاک دقت کنید.

 

نکات مهم در مورد دستبند چرم نوین

در زمان خرید و استفاده باید نکات مختلفی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین دستبند را خریداری کرد و از آن به بهترین نحو استفاده کرد. از مهم ترین نکات در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اگر قصد خرید دستبند چرمی را دارید حتما آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. زیرا دست فروش ها و مراکز غیر معتبر ممکن است از چرم های غیر طبیعی و بی کیفیت استفاده کرده باشند که شما از آن ها رضایت نداشته باشید.
  • در زمان خرید به چرم طبیعی دقت کنید که ویژگی های بیان شده را داشته باشد. زیرا برخی از چرم های مصنوعی بسیار مشابه به چرم طبیعی هستند.
  • با توجه به تنوع طرح و مدل در دستبند چرم نوین، حتما قبل از خرید بدانید که کدام نوع برای کدام تیپ و ظاهری مناسب است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • برای نگهداری بهتر از دستبند چرم بهتر است آن را از کرم مرطوب کننده و عطر دور نگه دارید. به طور کلی وسایل بهداشتی شیمیایی باعث آسیب رساندن به دستبند چرم شما خواهد شد.
  • حتما قبل از حمام و دست شستن، دستبند را از دست خود باز کنید. زیرا چرم طبیعی رابطه ی خوبی با آب ندارد. زیرا آب کیفیت و عمر دستبند چرم را کاهش می دهد.
  • علاوه بر آب، آفتاب نیز دشمن چرم طبیعی می باشد. برای طول عمر بیشتر وسایل چرمی خود از جمله دستبند ، بهتر است آن ها را دور از آفتاب مستقیم قرار دهید. اگر می خواهید از دستبند به صورت روزانه استفاده کنید و می ترسید زیر نور آفتاب خشک شود، می توانید از واکس های مربوطه استفاده کنید. این واکس ها باعث می شوند که چرم طبیعی مرطوب و نرم باقی بماند.

 

یکی از پرطرفدارترین انواع دستبند چرم نوین کدام است؟

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع دستبند چرم نوین،نمونه ی پهن آن می باشد. افرادی که مچ دست بزرگی دارند می توانند از این نوع دستبند استفاده کنند. این دستبند های پهن نمای زیبایی به دست های افراد می بخشد. دستبند های چرم پهن بیشتر برای آقایان مناسب است.

دستبند چرم نوین از چه چیزی ساخنه شده است؟

 

قیمت دستبند چرم نوین چگونه است؟

 

دستبند چرم نوین از چه چیزی ساخنه شده است؟

دستبند چرم نوین ساخته شده از چرم طبیعی، در طرح ها و مدل های بسیاری زیادی به بازار عرضه شده است. خانم ها و آقایان شیک پوش می توانند از دستبند چرم نوین برای خاص شدن استفاده کنند.

قیمت دستبند چرم نوین چگونه است؟

یکی از مهم ترین مسائل برای برخی از افراد قیمت دستبند چرم نوین می باشد.با توجه به خواص و ویژگی های خاصی که چرم طبیعی نسبت به دیگر موارد دارد، قاعدتا باید قیمت بالاتری نیز داشته باشد. قیمت دستبند های چرمی به عوامل متعددی بستگی دارد.

نوشته های مرتبط ...

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.