انگشتر طلا

انگشتر طلا با عقیق

انگشتر طلا با عقیق

انگشتر طلا دست ساز عقیق

انگشتر طلا دست ساز عقیق

انگشتر طلای بی نهایت

انگشتر طلا بی نهایت

انگشتر طلا با سنگ مالاکیت طبیعی

انگشتر طلا جدید - انگشتر مالاکیت

انگشتر عقیق مستطیل

انگشتر عقیق مستطیل

انگشتر فانتزی طلا

انگشتر فانتزی طلا - انگشتر طلا

انگشتر طلا یکی از اکسسوری‌های بی رقیب و چشمگیر در بازار طلا و جواهر است که برای خانم‌ها و آقایان مناسب است و طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله از وبلاگ گالری طلای جواهرجو قصد داریم به بررسی نکات مهم خرید انگشتر طلا بپردازیم. اگر قصد خرید این اکسسوری جذاب را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و در ادامه این مطلب با ما همراه باشید!

در ادامه خواهیم خواند

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

فیلم نمونه انگشتر طلا جواهرجو :

معرفی انگشتر طلا

یکی از پرطرفدارترین جواهرات و زیورآلات در بین خانم ها و آقایان علاوه بر گردنبند طلا و دستبند طلا ، انگشتر طلا می باشد. انگشتر علاوه بر زیبایی می تواند حاوی پیام های عاطفی نیز باشد. انگشتر طلا بهترین نشانه برای ابراز عشق و تعهد بین طرفین است به همین سبب زوج های جوان همیشه این نماد را در دست خود دارند. نمونه های مختلفی از انگشتر طلا در بازار وجود دارد که افراد می توانند بنا بر سلیقه و توان مالی خود از بین آن ها بهترین انتخاب را داشته باشند.

به دلیل پرطرفدار بودن این نوع از طلا، طراحان زیادی روی آن کار می کنند تا بتوانند انواع مختلفی از آن را طراحی و به بازار عرضه کنند. انگشتر می تواند جنبه ی مادی، معنوی، عاطفی و … داشته باشد. افراد در مراسم های مختلف مانند، عقد، زایمان، ازدواج، تولد و … می توانند از انگشتر برای هدیه دادن استفاده کنند تا ارادت خود را به خوبی به طرف مقابل نشان دهند. یکی از بهترین کادو ها می تواند انگشتر طلا برای همسر و عزیزان درجه یک باشد.

مدل های مختلف انگشتر طلا

همانطور که بیان کردیم به دلیل استقبال بالا از این جواهر، مدل ها و نمونه های مختلفی از آن در طلافروشی ها و جواهر فروشی ها وجود دارد. وزن ، رنگ، ظرافت، نگین دار بودن و … از تفاوت های مهم در انواع انگشتر های طلا می باشد. با توجه به این تفاوت ها، افرادی که قصد خرید و یا هدیه دادن آن را دارند می توانند به راحتی اقدام به خرید انگشتر کنند.

انگشتر طلا از نمونه زیورآلات و جواهراتی است که بیشتر از زیورآلات دیگر در معرض دید همگان قرار دارد. به همین سبب بهتر است مدلی را انتخاب کنید که نمایانگر خوبی برای سلیقه ی شما باشد. نمونه های مختلفی از بهترین انگشتر ها را در قسمت های بعدی برای شما معرفی می کنیم تا بتوانید به آسانی انتخاب خود را داشته باشید.

مدل های مختلف انگشتر طلا
انگشتر فانتزی طلا

انگشتر طلا سفید

رنگ طلا یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشت. طلای سفید از دهه ی 30 وارد بازار شود و به سرعت توانست جایگاه ویژه ای برای خود به وجود آورد. یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین انواع انگشتر های طلا، انگشتر طلا سفید می باشد. رنگ سفید طلا باعث شده است که زیبایی آن دو چندان شود و بیشتر افراد به سمت آن کشیده شوند. از نظر بسیاری از افراد انگشتر های طلا سفید زیبایی بیشتری نسبت به انگشتر های طلا زرد دارند. شاید درخشندگی طلای زرد بیشتر از طلای سفید باشد، اما نباید از خاص بودن طلای سفید چشم پوشی کرد.

انگشتر های طلا سفید شاید به مرور زمان رنگشان تغییر کند و لازم باشد که برای زیبایی و درخشش مجدد آن به طلا فروشی رفته و آن ها را درخشان کنید. اما طلای زرد پایداری رنگ بالاتری دارد. توجه داشته باشید که زیبایی بخشیدن مجدد ب طلای سفید بسیار راحت و کم هزینه است.

انگشتر فانتزی طلا

انگشتر فانتزی طلا یکی از خاص ترین و جذاب ترین انگشترهای طلایی است که شما می توانید در سایت جواهرجو مشاهده کنید. این انگشترها از اشکال خاصی پیروی نمی کنند و شما شاهد طرح و مدل های خاصی در این زیورآلات خواهید بود. انگشترهای فانتزی شاید مورد پسند تمامی افراد نباشند ولی در مقابل طرفداران سفت و سختی نیز دارند. جوانان و نوجوانان معمولا تمایل بیشتری به استفاده انگشترهای فانتری دارند.

یکی از مهم ترین ویژگی انگشتر طلا ارزش و قیمت این محصول می باشد. قیمت این فلز گران بها به صورت روزانه در حال افزایش است و شما باید بر اساس وزن طلا هزینه پرداخت کنید. از طرفی خرید انگشتر مردانه نوعی سرمایه گذاری است و شما در صورت نیاز به راحتی می توانید این زیورآلات را فروخته و از پول آن بهره مند شوید. سایت جواهرجو دارای نمونه های بسیار جذاب از انگشتر طلا فانتزی است و شما به راحتی می توانید تصاویر آن را مشاهده کرده و از تنوع مدل های انگشتر طلا مردانه بهره مند شوید.

برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی نیم ست طلا

انگشتر طلا مردانه خاص

انگشتر طلا یکی از زیورآلات بسیار شیک و دوست داشتنی است که شما می توانید آن را به عزیزانتان هدیه دهید. به طور کلی انگشترهای مردانه طلا به دو دسته انگشترهای نگین دار و بدون نگین تقسیم بندی می شود. انگشتر مردانه نگین دار می تواند با استفاده از سنگ های اتمی، فیروزه، عقیق، یاقوت، زمرد، الماس، مروارید، یشم و کهربا مزین شود. در مقابل انگشترهای بدون نگین ساده تر هستند و به جای استفاده از نگین بر روی بدنه آن حکاکی می شود.

انگشتر طلا تکمیل کننده استایل آقایان است و تنوع بسیار بالایی دارد. شما می توانید این انگشتر را با دستبند مردانه خود نیز ست کنید. طرح و مدل های انگشتر طلا مردانه قدری گسترده است که هر سلیقه و نظری را به خود جلب می کند. بسیاری از زوج های جوان نیز با استفاده از این زیورآلات عشق و تعهد خود را به یکدیگر نشان می دهند. انگشترهای طلای مردانه در دو نوع طلای زرد و طلای سفید طراحی و تولید می شوند و افراد می توانند از هر دو رنگ این محصول برای جلوه بخشی به دست خود بهره ببرند.

انگشتر طلا نگین دار

یکی از نمونه های پر طرفدار بین زیور آلات، انگشتر های نگین دار می باشند. نگین های این انگشتر ها انواع مختلفی دارند. از رایج ترین آن ها می توان به نگین های اتمی، الماس، برلیان، سنگ های خاص و … اشاره کرد. برخی از این نگین ها به میزان زیادی ارزش انگشتر طلا را بالا می برد. در زمان خرید این انگشتر ها دقت داشته باشید که اگر می خواهید به صورت همیشگی و روزانه از آن استفاده کنید بهتر است انگشتر های بدون نگین را انتخاب کنید. زیرا نگین ممکن است با کارهای زیاد روزمره از جای خود جدا شود و  بیفتد.

معرفی انگشتر طلا

انواع انگشتر طلا

اگر بخواهیم انگشتر طلا را به دو دسته کلی تقسیم کنیم انگشترها شامل دو دسته می‌شوند:

انگشتر طلا نگین دار

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های انگشتر طلا، انگشترهای نگین دار و کار شده هستند. این مدل انگشترها با انواع سنگ‌ها و نگین‌ها تزئین شده‌اندو جلوه خاصی دارند. نگین‌های کار شده روی انگشتر به دو دسته‌ی قیمتی و نیمه قیمتی تقسیم می‌شوند. اگر قیمت انگشتر برایتان مهم نیست، ما به شما انگشتر طلا با نگین‌های برلیان را پیشنهاد می کنیم.

برلیان یکی از سنگ‌های لوکس و قیمتی در دنیاست که درخشش آن هر چشمی را به خود خیره می‌کند. نگین‌های اتمی نیز نگین‌های ارزانی هستند و قیمت زیادی ندارند اما می‌توانند ظاهر انگشتر طلای شما را بسیار زیباتر و درخشان‌تر کنند. همچنین شما می‌توانید از انگشترهایی با سنگ‌های مخصوص ماه تولدتتان نیز استفاده کنید. انگشتر طلای نگین دار برای استفاده با لباس‌های مهمانی بسیار مناسب است. زیرا شما به راحتی می‌توانید سنگ انگشتر را با لباس خود ست کنید و زیبایی ظاهر خود را چندین برابر کنید.

مدل انگشتر طلا بدون نگین

اگر طرفدار سبک مینیمال هستید و انگشترهای ساده‌تر را می‌پسندید، انگشتر طلا بدون نگین، انتخابی بسیار ایده آل و مناسب برای شماست. این مدل انگشترها ظاهر ساده‌تری نسبت به انگشترهای نگین دار دارند و برای استفاده روزانه بسیار مناسب‌تر هستند. همچنین در بیشتر موارد اجرت کمتر و مناسبتری نیز دارند.

خرید انگشتر طلا مردانه

طی سالیان اخیر شاهد آقایانی هستیم که نسبت به پوشیدن انواع حلقه طلا تمایل نشان می‌دهند. امروزه معنی و مفهوم حلقه طلا برای آقایان فراتر از حلقه ازدواج و نامزدی رفته است. پیش از این، آقایان صرفا به دلیل تعهد از سر نامزدی و ازدواج انگشتر طلا استفاده می‌کردند. این در حالی است که آقایان پیروی مد از انگشتر در مراسم‌های رسمی و غیررسمی بهره می‌برند. بنابراین، پوشیدن حلقه طلا دیگر به معنای الزام و یا تعهد به فرد دیگر نیست. چنین امری بیشتر در راستای بیانیه مد خودنمایی می‌کند.

حال، به دلیل استفاده و پوشیدن حلقه طلا از سوی آقایان شاهد گستره تنوع بالا در طرح و مدل هستیم. برخی از انواع حلقه طلا ساده و برخی دیگر با سنگ حکاکی شده است.

با توجه به افزایش قیمت طلا در سراسر دنیا، حلقه طلا معمولاً از سوی افراد در طبقات اجتماعی بالا انتخاب می‌شود. این باوری است که اکثر افراد حین انتخاب حلقه و انگشتر دارند. با این حال، انواع متنوع انگشتر طلا مردانه با گزینه‌های متعدد در طراحی باعث شده تا تنها افراد مرفه از آن بهره نبرند.

انگشتر طلا مردانه خاص (2)
نمونه های حلقه طلای ظریف و قیمت مناسب

انواع انگشتر طلا مردانه

طلا یک متریال محبوب برای اکسسوری مردانه به شمار می‌رود. با این وجود، احتمال دارد رنگ طلا با تناژ پوستتان هماهنگ نباشد. بنابراین، پیش از خرید حتماً درباره انواع حلقه طلا اطلاعاتی به دست بیاورید تا پس از خرید دچار مشکل نشوید.

به طور کلی، انواع حلقه طلا مردانه بر اساس سه مورد دسته بندی می‌شود.

عیار

ترکیبات متفاوت و استفاده نسبی متعادل از آن‌ها باعث به وجود آمدن اکسسوری طلا می‌شود. جواهرسازان هیچوقت از طلای خالص برای طراحی و ساخت زیورآلات استفاده نمی‌کنند. طلای خالص به دلیل دارا بودن خواص انعطاف پذیری و شکل گیری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

به همین دلیل، جواهرسازان طلا را با اندکی ناخالصی ترکیب نموده تا انگشتر طلا مرغوب بسازند.

امروز زیورآلات طلا را می‌توان در انواع عیار 10، 14، 18، 22 و 24 تهیه و خریداری نمود.

طرح پایه انگشتر طلا

پایه حلقه طلا مردانه معمولاً در اشکال و اندازه‌های مختلف طراحی شده تا نیاز آقایان را برطرف نماید. برخی از جواهرفروشان با در نظر گرفتن نیازهای آقایان به سفارشی سازی انگشتر پرداخته تا جلوه‌های زیباتری را به آن اضافه کنند.

سایز

سعی داشته باشید که انگشتر را در سایز ایده آل سفارش بدهید. ممکن است آخرین مدل انگشتر زیبا به نظر برسد، ولیکن، سایز آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

به خصوص آنکه طلا یک فلز انعطاف پذیر شمرده شده، باید نسبت به سایز آن دقت بیشتری به خرج بدهید.

نمونه های حلقه طلای ظریف و قیمت مناسب
نکات مهم هنگام خرید انگشتر طلا

مروری بر آخرین مدل انگشتر طلا مردانه در سال 2022

در ادامه قصد داریم به برخی از انواع مدل حلقه طلا مردانه بپردازیم.

مدل انگشتر فندی

انگشتان خود را به ما بسپارید! این پیام برند فندی است. آخرین مدل حلقه طلا مردانه فندی دارای نقش و نگار برجسته Bag Bugs می‌باشد.

به هیچ وجه بابت ظاهر خشمگین انگشتر پریشان خاطر نشوید. این انگشتر بلافاصله پس از خرید به جزئی مهم از دارایی شما تبدیل خواهد شد. با این حال، سعی نمائید که این انگشتر را به همراه یک دست لباس درخور و یا چرم ست کنید. در این صورت، استایل و سبک پوششی خود را به درجاتی بالاتر ارتقاء داده‌اید.

مدل انگشتر کینگزمن

طراحی مدل انگشتر طلا از برند “کینگزمن” توسط “دیکین اند فرانسیس”، جواهرساز معروف اجرا شده است.

مهم‌ترین خصوصیت ظاهری حلقه طلا مردانه فوق در لوگوی آن خلاصه شده است. لوگو در قالب حرف K بر روی صفحه‌ای تخت از انگشتر حکاکی شده و جلوه زیبایی به آن بخشیده است.

به طور کلی، حلقه طلا کینگزمن برای ادای احترام به سبک جواهرات اولد اسکول طراحی شد. بنابراین، این اکسسوری طلا جزئی از جواهرات تاریخ محسوب می‌گردد. با این وجود، شما در قبال پرداخت تنها 285 پوند قادر خواهید بود میراث تاریخ را به دستتان کنید!

مدل انگشتر ورساچه

بنا بر ادعای اسطوره‌های یونان باستان، مدوسا قادر است گوشت و خون انسان را در چشم بر هم زدنی به خاکستری سرد تبدیل کند.

آخرین مدل انگشتر مردانه ورساچه با حکاکی تصویر این برند دارای قدرت مشابهی است. چنین انگشتری قادر خواهد بود یک دست لباس ساده را به یک ست فوق العاده جذاب و زیبا ارتقاء بدهد. بنابراین، شما نباید قدرت این مدل انگشتر مردانه را به هیچ عنوان دست کم بگیرید.

با این حال، به منظور دستیابی به حداکثر تاثیرگذاری ظاهری آن را با یک دست لباس جین سنگشور روشن به همراه زیورآلات طلا زرد رنگ ست نمائید.

قیمت این مدل انگشتر طلا مردانه 240 پوند می‌باشد.

مدل انگشتر APC

نخستین برداشت از انگشتر سیگنت برند APC این است که حالت شیک و مردانه آن غیرقابل اجتناب می‌باشد. ظاهر این انگشتر مردانه با روکش طلا پوشانده شده است. بنابراین، می‌توان گفت که ما با انگشتری از جنس طلا مواجه هستیم که کاملاً براق و صیقلی است.

منتهی، صیقلی بودن انگشتر مردانه APC به این معنا نیست که هیچگونه حکاکی بر روی صفحه تخت آن نباشد. برخی علائم و نمادها بر روی صفحه انگشتر سیگنت وجود دارد. همه علائم و نمادها در اطراف یک سوراخ حکاکی شده است.

با این وجود، استایل و سبک کلی انگشتر طلا مردانه فوق رو به ترند وسترن می‌باشد.

قیمت این انگشتر مردانه در قیاس با سایر انواع مدل‌ها مناسب‌تر است. شما در قبال خرید این انگشتر تنها 75 پوند پرداخت خواهید کرد.

مدل انگشتر Alice Made

برند طلا و جواهرات بریتانیاییAlice Made  سعی بر ارائه انواع مدل انگشتر معاصر دارد. علیرغم آنکه این مدل انگشتر شکل و شمایل معاصری دارد، ولیکن، انتهای ظاهر آن به عتیقه شبیه است.

آخرین مدل انگشتر برند Alice Made یک انگشتر سیگنت بوده که از جنس مس می‌باشد. شما قادر خواهید بود مدل انگشتر مسی فوق را با عنوان Bacchus و یا رب النوع شراب در قیمت 150 پوند تهیه نمائید.

مدل انگشتر سولانژ آزاگوری-پارتارج

این مدل انگشتر طلا مردانه سرشار از بازیگوشی، بیانیه، سرگرمی، روح مثبت اندیشی و خلاقیت است. این مدل انگشتر به دلیل دارا بودن شکل و شمایل و بعلاوه، بافت منحصر به فرد برای استفاده و پوشیدن روزمره ایده آل خواهد بود.

اگرچه طراحی این مدل انگشتر بر عهده سولانژ آزاگوری-پارتاج بوده، ولیکن، نخستین بار در سال 1995 از چنین مدلی رونمایی شد. بنابراین، این مدل انگشتر یک مدل نمادین از دهه 90 به شمار رفته است.

انگشتر طلا طرح برند بولگاری

انگشتر طلا طرح برند بولگاری
انگشتر طلا بولگاری

خرید انگشتر طلا

خرید انگشتر طلا می تواند برای مناسبت های مختلف صورت بگیرد. از مهم ترین مناسبت ها که افراد می توانند اقدام به خرید انگشتر کنند می توان به نامزدی، جشن عقد، جشن زایمان، مراسم ازدواج، مراسم سیسمونی و … اشاره کرد. برای هر کدام از این مناسبت ها می توان انگشتر خاص و متفاوتی خریداری کرد. به طور مثال برای جشن عقد و نامزدی بهتر است اقدام به خرید انگشتری کنید که ظریف و نگین دار باشد. اما برای مراسم ازدواج بهتر است انگشتری با ضخامت بالا، بدون نگین و یا با نگین انتخاب کرد. مراسم ازدواج رسمی تر است به همین سبب انگشتر ظریف مناسب مراسم ازدواج نیست. خرید انگشتر طلا برای مراسم تولد می توان به صورتی انتخاب شود که سنگ تولد در آن جای داشته باشد. در این صورت انگشتر، بسیار خاص و به یادماندنی خواهد شد. علاوه بر مطالب بالا در زمان خرید، انگشتری را انتخاب کنید که دقیقا سایز انگشت شما باشد در غیر این صورت ممکن است از دست شما بیفتد و یا در صورت تنگ بودن، انگشت شما را متورم می کند و زیبایی لازم را نخواهد داشت. علاوه بر آن برخی از انگشتر ها، دیواره ی داخلی صاف و یک دستی ندارند. این انگشتر های نیز مناسب خرید نمی باشد زیرا به مرور زمان دست افراد را اذیت می کند.

قیمت انگشتر طلا

قیمت انگشتر های طلا در بازار  با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. عوامل مختلفی در این تفاوت قیمت موثر است.عیار طلا یکی از عواملی است که باعث اختلاف قیمت انگشتر های طلا می شود. به هر میزان که عیار طلا بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. به همین سبب طلای 24 عیار که طلای خالص است از دیگر موارد گران تر می باشد.

وزن طلا نیز می تواند باعث تفاوت قیمت انگشتر باشد. واضح است که هرچه وزن طلا و انگشتر بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

قیمت انگشتر طلا

اجرت ساخت طلا از دیگر عوامل مهم در تفاوت قیمت انواع انگشتر طلا می باشد. برخی از انگشتر های طلا بسیار خاص طراحی و ساخته شده اند و ظرافت زیادی در طراحی آن به کار رفته است. به همین سبب اجرت ساخت آن ها ممکن است از انگشتر های دیگر بیشتر باشد. اجرت ساخت بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود.

برخی از افراد به دلایل مختلف مجبور می شوند طلاهای خود را به فروش برسانند. طلافروشی طلای این افراد را خریداری می کنند و اگر کسی تمایل به خرید آن ها داشته باشد می تواند آن را به قیمت پایین تری نسبت به طلای نو به فروش برساند.

بیشترین سوالات پرسش شده توسط کاربران :

جواهرات طلای 1 گرمی چیست؟جواهرات طلای 1 گرمی جواهراتی هستند که با طلا ساخته نشده اند، بلکه از فلز ساخته شده اند و با روکش طلای 22 عیار به آن ها می پردازند.
بهترین انگشتر طلا برای خرید چیست؟طلای 18 عیار بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند بیشترین مقدار طلا را داشته باشند و همچنان از دوام بالایی برخوردار باشند. طلای 14 عیار برای کسانی که به دنبال تعادل بین دوام و قیمت پایین تر هستند عالی است، زیرا هر چه طلا خالص تر باشد، قیمت انگشتر نیز بالاتر است.
طلای 24 عیار چیست؟24 عیار طلای خالص و بدون فلز است. عیارهای پایین حاوی طلای کمتری هستند. طلای 18 عیار حاوی 75 درصد طلا و 25 درصد فلزات دیگر، اغلب مس یا نقره است. حداقل کاراتاژ برای یک کالا که طلا نامیده می شود در کشور متفاوت است.

نمونه های حلقه طلای ظریف و قیمت مناسب

با افزایش قیمت طلا در بازار بیشتر خانم ها به دنبال طلاهایی با قیمت مناسب هستند .

انگشتر هم جزو زیورآلاتی است که مورد علاقه اکثر خانم هاست علی الخصوص که انداختن چند انگشتر در کنار هم جزو ترندهای مد 2021 و 2022 شده است .

در زیر چند نمونه از این انگشترهای زیبای جواهرجو که تعدادی از آنها حتی به عنوان حلقه نشان یا حلقه ازدواج هم قابل استفاده هستند باهم میبینیم.

طرح پایه انگشتر طلا
خرید انگشتر طلا مردانه
ست دستبند و انگشتر طلا
انگشتر طلا سال 2022
انگشتر طلا نگین دار
انواع انگشتر طلا

برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی
گوشواره طلا

نکات مهم هنگام خرید انگشتر طلا

اگر می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید باید در هنگام خرید انگشتر طلا به نکات مختلفی توجه کنید. از مهم ترین نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مقاومت رکاب انگشتر های طلا

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید انگشتر های طلا باید به آن توجه داشت، مقاومت رکاب آن می باشد. افرادی که حرفه های خاص دارند و یا کار های سنگین انجام می دهند بهتر است از انگشتر های محکم تر استفاده کنند. انگشتر های ظریف مناسب این افراد نیست. زیرا ممکن است با فشار وارد شده به انگشت، انگشتر له شود.

عیار طلا

توجه به عیار طلای مورد نظر از دیگر نکاتی است که باید در زمان خرید به آن توجه شود. عیار های معروف در بازار، 18، 22 و 24 عیار می باشد. البته عیار های دیگری مانند 10 و 14 نیز در بازار دیده می شود. طلایی که 24 عیار است، به صورت خالص از طلا ساخته شده است اما عیار های پایین تر مقدار بسیار کمی از فلزات دیگر مانند مس و نیکل را به همراه دارند. طلای با عیار پایین تر محکم تر از طلای خالص می باشند.

رنگ انگشتر طلا

اگر فکر میکنید انگشتر طلا فقط زرد رنگ است سخت در اشتباهید! شما می‌توانید با سرچ ساده در گوگل و جست و جوی عبارت “انگشتر طلا”، انواع طلاهای رنگی موجود در بازار را ببینید. طلای خالص زرد رنگ است و زمانی که با فلزات مختلف ترکیب می‌شود، رنگ‌های مختلفی از آن ایجاد می‌شود. این رنگ‌ها عبارتند از طلای زرد، طلای سفید، طلای رزگلد، طلای شامپاینی رنگ، طلای سبز، طلای سیاه و… . از میان تمامی این رنگ‌ها سه رنگ زرد، سفید، رزگلد بیشتر مرسوم هستند و به وفور در بازار طلا وجود دارند. قابل ذکر است که ارزش رنگ‌های مختلف طلا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و قیمت آن‌ها کاملا یکسان است و صرفا در ظاهر با یکدیگر تفاوت دارند.

مردانه یا زنانه

در انتخاب مدل و طرح انگشتر، به مرد یا زن بودن طرف مقابل توجه کنید. اگر فرد مورد نظر مرد است، بهتر است انگشتر های محکم تر و ضخیم تر را انتخاب کنید. اما خانم های مراقبت های بیشتری از طلای خود دارند و کمتر کارهای سنگین انجام می دهند. به همین سبب برای خانم ها می توان از انگشتر های ظریف تر انتخاب داشته باشید.

قیمت انگشتر طلا 18 عیار زنانه

قیمت انگشتر طلا 18 عیار زنانه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت طلا می‌توان به مواردی نظیر قیمت روز طلا، وزن انگشتر، اجرت طلای ساخته شده، نگین دار یا بدون نگین بودن انگشتر و… اشاره کرد. بالطبع هرچه وزن انگشتر کمتر باشد، قیمت آن نیز مناسب‌تر است. همچنین هر چقد انگشتر کار شده‌تر باشد و ظرافت بیشتری در ساخت آن به خرج رفته باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

انگشتر در وزن‌های بسیار متنوعی در بازار موجود است شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود، انگشتر مورد نظرتان را انتخاب کنید. تقریبا می‌توان گفت انگشترها از وزن نیم گرم تا چند ده گرم در بازار طلا موجود هستند.

ست دستبند و انگشتر طلا

دستبند و انگشتر ستی است که با قرارگیری بر روی دست جلوه گری خاصی دارد. خرید ست دستبند و انگشتر کادویی بسیار شیک و ارزشمند برای روز مرد، روز پدر، روز تولد و سالگرد ازدواج می باشد. معمولا جوانان علاقه مند به انگشتر و دستبند ست هستند و با استفاده از این زیورآلات زیبایی و جذابیت استایل خود را تکمیل خواهند کرد.

جهت مشاهده شیک ترین و جدیدترین ست دستبند و انگشتر طلا مردانه تنها کافیست وارد سایت جواهرجو شوید. جواهرجو دارای طراحان خلاق و ایده پرداز است و شما می توانید جدیدترین و شیک ترین ست دستبند و انگشتر طلا را در این سایت مشاهده کرده و مناسب ترین را خریداری کنید. قیمت ست انگشتر و دستبند در این سایت بسیار منصفانه بوده و شما با مناسب ترین قیمت می توانید ستی بسیار زیبا و جذاب را در اختیار داشته باشید.

سوالات متداول انگشتر طلا

. طلای سفید از دهه ی 30 وارد بازار شود و به سرعت توانست جایگاه ویژه ای برای خود به وجود آورد. یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین انواع انگشتر های طلا، انگشتر طلا سفید می باشد. رنگ سفید طلا باعث شده است که زیبایی آن دو چندان شود و بیشتر افراد به سمت آن کشیده شوند

عیار طلا یکی از عواملی است که باعث اختلاف قیمت انگشتر های طلا می شود. به هر میزان که عیار طلا بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. به همین سبب طلای 24 عیار که طلای خالص است از دیگر موارد گران تر می باشد.

یکی از نمونه های پر طرفدار بین زیور آلات انگشتر های نگین دار می باشند. نگین های این انگشتر ها انواع مختلفی دارند. از رایج ترین آن ها می توان به نگین های اتمی، الماس، برلیان، سنگ های خاص و … اشاره کرد

 
نوشته های مرتبط ...

8 دیدگاه

  • ممنون بابت اطلاعات خوبتون در مورد آخرین مدل های انگشتر طلا در سال 2022

  • با سلام و خسته نباشید خواستم بدونم قیمت انگشتر طلا طرح بولگاری چقدر است؟

  • با سلام و خسته نباشید خواستم بدونم قیمت انگشتر طلا طرح بولگاری چقدر است؟

    • سلام برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09124904211 تماس حاصل فرمایید.

    • دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.