حلقه ازدواج

انگشتر عقیق مستطیل

-عقیق-مستطیل.jpeg

حلقه ست طرح بافت

حلقه ازدواج

انگشتر طلا طرح بی نهایت

انگشتر طلا بی نهایت
خرید حلقه ازدواج یکی از هیجان انگیزترین خریدهایی است که هر شخص می‌تواند در زندگی تجربه کند. حلقه ازدواج نشان عشق، دلدادگی و تعهد شما به همسرانتان و یکی از نشانه‌های مهم ازدواج شما است که تا ابد همراهتان است. خرید حلقه ازدواج چیزی بیش از خرید یک انگشتر معمولی است‌. در این مقاله از بلاگ جواهرجو قصد داریم به بررسی کامل خرید حلقه و تمامی نکات مهم مربوط به آن بپردازیم. اگر قصد دارید حلقه ازدواج بخرید و به این نکات نیاز دارید، این مقاله جذاب را از دست ندهید.

در ادامه خواهیم خواند :

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

نمونه کار جواهرجو :

آشنایی با حلقه ازدواج

یکی از سنت ها و نماد های عاشقانه که از گذشته های دور تا به امروز وجود داشته است، خرید حلقه ازدواج و قرار دادن آن در انگشت چهارم دست چپ می باشد. حلقه ی ازدواج به دلیل نماد عشق بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زوج های جوان حساسیت زیادی نسبت به آن دارند و سعی دارند که همیشه آن را به همراه داشته باشند.

در گذشته افراد اعتقاد داشتند که رگی از انگشت چهارم دست چپ مستقیم به قلب متصل است. به همین سبب حلقه ازدواج را در آن انگشت قرار می دادند. البته قابل ذکر است که این اعتقاد به صورت واقعی وجود ندارد.

زوج های جوان در زمان ازدواج حساسیت ویژه ای در خرید حلقه ازدواج از خود نشان می دهند. البته این حساسیت کاملا به جا می باشد زیرا این حلقه به صورت همیشگی در دست آن ها است و در دید همگان قرار دارد.

ست حلقه ازدواج

بسیاری از زوج های جوان ترجیح می دهند حلقه های ازدواجشان را به صورت ست خریداری کنند. این کار علاوه بر زیبایی می تواند نشانگر عشق و همدلی زن و شوهر باشد. ست حلقه ازدواج در نمونه ها و مدل های مختلفی در طلا فروشی ها وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که چون آقایان باید این حلقه را در دست خود کنند، ست ها بیشتر به صورت ساده طراحی می شوند.

رینگ های ساده، حلقه های بدون نگین و یا نگین های بسیار ریز از نمونه های ست حلقه های ازدواج می شوند که افراد می توانند برای زیبایی و ست بودن از آن ها استفاده کنند. ست های حلقه ازدواج بیشتر به صورت دایره هستند تا نشانگر عشق بی نهایت و یا دوام طرفین نسبت به یکدیگر باشد.

حلقه ازدواج مردانه

حلقه های ازدواج مردانه اصولا ساده و با نگین های کم در بازار وجود دارند. حلقه هایی که برای آقایان ساخته می شود باید از مقاومت و ضخامت بالاتری نسبت به انگشتر های خانم های ساخته شود. زیرا آقایان کارهای سنگین بیشتری در طول روز انجام می دهند. همچنین میزان مراقبت و حساسیت آقایان نسبت به خانم ها کمتر می باشد.

بهتر است برای انتخاب حلقه ی ازدواج مردانه از رنگ سفید استفاده کرد. زیرا رنگ زرد برای آقایان خیلی مناسب نیست. در زمان خرید حلقه مردانه علاوه بر رنگ باید به سایز انگشت و انگشتر طلا نیز دقت کرد. انتخاب حلقه دقیقا باید سایز انگشت باشد. تنگ و یا گشاد بودن آن زیبایی آن را کاهش خواهد داد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی گوشواره طلا

حلقه ازدواج زنانه

خانم ها حساسیت ویژه ای به حلقه ی ازدواج خود دارند. برخی از آن ها دوست دارند حلقه بسیار خاص و گران قیمت انتخاب شود و روی آن سنگ های قیمتی وجود داشته باشد. اما برخی دیگر از خانم ها سادگی را ترجیح می دهند. حلقه های زنانه ای که در بازار وجود دارد بسیار متنوع است. رنگ حلقه، ضخامت و ظرافت ، نگین دار بودن آن، عیار حلقه و … از مهم ترین عواملی است که باعث تفاوت در نمونه های حلقه زنانه می شود.

به دلیل مراقبت بالای خانم ها از طلا و زیورآلات، می توان برای آن ها حلقه های ظریف را انتخاب کرد. امروزه بیشتر افراد به سمت طلاهای ظریف روی آورده اند زیرا این نمونه ها زیبایی بسیار بیشتری دارند. حلقه های زنانه ممکن است دارای نگین های قیمتی و یا ساده باشند.

همانطور که بیان کردیم برای آقایان بهتر است از طلای سفید استفاده شود. اما برای خانم ها این محدودیت وجود ندارد و آن ها می توانند از حلقه های زرد و طلایی نیز استفاده کنند. با اینکه درخشش طلای زرد نسبت به طلای سفید بسیار بیشتر است، اما امروزه طرفداران طلای سفید بسیار بیشتر از طلای زرد می باشد. افرادی که پوست تیره ای دارند بهتر است از طلای زرد استفاده کنند. افراد سفید پوست نیز می توانند از طلای سفید استفاده کنند.

قیمت حلقه ازدواج

حلقه های ازدواج در نمونه ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. برخی از آن ها دارای وزن بالا و برخی دیگر دارای وزن کمتری می باشند. به هر میزان که وزن این حلقه ها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد رفت. اگر بودجه زیادی برای خرید حلقه ی ازدواج ندارید بهتر است وزن کمتری از آن را انتخاب کنید.

زیورآلات و جواهرات دارای عیار های مختلفی هستند. عیار های بالاتر، قیمت های بالاتری نیز دارند. به همین سبب حتما در زمان خرید به عیار طلا دقت داشته باشید.

آشنایی با حلقه ازدواج

برخی از افراد دوست دارند که حلقه ی ازدواجشان دارای سنگ های قیمتی و نگین های خیره کننده باشد. حلقه هایی که دارای الماس و برلیان هستند بسیار گران تر از حلقه های دیگر هستند. برخی از نگین ها اتمی هستند که قیمت پایین تری دارند.

طراحی برخی از حلقه ها بسیار خاص است و ساخت آن زمان طولانی تر را نیاز داشته است. به همین سبب اجرت ساخت برخی از حلقه ها بالاتر است.

تمام موارد بالا از عواملی هستند که می توانند در قیمت حلقه ی ازدواج موثر باشند.

متداول ترین سوالات پرسیده شده درباره ی حلقه ازدواج در گوگل

حلقه های ازدواج معمولاً در انگشت چهارم دست چپ استفاده می شود .

وقتی صحبت از موادی است که حلقه از آن ساخته شده است ، فلزات سخت تر بهترین هستند ، زیرا حلقه ازدواج شما باید تا آخر عمر دوام بیاورد. پلاتین به دلیل سختی فوق العاده و رنگ سفید زیبا که هرگز محو نمی شود ، مشهور است.

چرا انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج مهم است؟

ممکن است، روز کریسمس در فرهنگ غرب روزی به شمار رود که افراد به طور فزاینده‌ای خواهان ِ مطرح کردن خواستگاری از فرد موردعلاقه‌شان باشند. این موضوع در رابطه با روز ولنتاین نیز صدق می‌کند. به طور سنتی، روز ولنتاین روزی است که آقایان تمایل دارند روی زانو بنشینند تا درخواست خود را در قالب اهدای حلقه ازدواج مطرح کنند.

این در حالی است که روزهای دیگری برای اجرای مراسم خواستگاری در ایران عزیز ما وجود دارد. برخی از این روزها در طبقه روزهای مناسبتی قرار دارند.

بدیهی است که امروز میلیون‌ها زوج پس از گذراندن دوره آشنایی طولانی مدت به دنبال تعهد هستند. به راستی که هیچ آزمونی بهتر از گذراندن یک دوره انزوای کامل وجود ندارد. شما پس از گذراندن چنین دوره‌ای در خواهید یافت که آیا قصد دارید نسبت به فرد دیگر تعهد بدهید و یا خیر.

در این راستا، انتخاب و اهدای رینگ حلقه ازدواج مهم‌ترین بخش از پیشنهاد عاشقانه به شمار می‌رود. چندان اهمیتی ندارد که پیشنهاد عاشقانه شما در حریم خصوصی و یا جمع خانواده، دوستان و آشنایان انجام بگیرد. انتخاب حلقه نشان و نامزدی باید اصولی و صحیح باشد.

اگرچه یک سخنرانی احساسی و شاعرانه یا تعهد مادام العمر بسیار حیاتی است، ولیکن، این قطعه جواهر به ظاهر جزئی قرار است هرروز و تا آخرین دقایق زندگی پوشیده شود. بنابراین، شما به نوعی باید حلقه نشان و نامزدی را دوست داشته باشید تا بتوانید آن را به طور دائمی بپوشید.

حال، پرسش اینجاست که شما باید به دنبال کدام استایل و سبک باشید. و یا آنکه اگر قرار است به طور سنتی پیش بروید، به طرز ماهرانه به استایل و سبک دلخواهتان اشاره کنید تا شریک آینده‌تان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

بیشترین سوالات پرسش شده توسط کاربران :

حلقه ازدواج سمت راست است یا چپ؟حلقه ازدواج اغلب در انگشت چهارم از سمت راست روی دست چپ، به ویژه در ایالات متحده و بریتانیا استفاده می شود. اما، شما همچنین می توانید حلقه ازدواج خود را روی انگشت حلقه دست راست بپوشید.
کدام حلقه برای ازدواج بهتر است؟طلای زرد از نظر تاریخی محبوب ترین فلز برای حلقه ازدواج است. این یک انتخاب ایمن و سنتی به عنوان مثال گروه عروسی زنانه یا مردانه است، با رنگی جاودانه که هرگز از مد نمی افتد.
حلقه ازدواج نماد چیست؟حلقه های ازدواج نماد عشق و تعهد ابدی در یک رابطه هستند. این نشان عشق در روز عروسی بین دو نفر رد و بدل می شود و برای نشان دادن ازدواج آنها به دنیا پوشیده می شود.

گالری حلقه ازدواج

سنت استفاده از حلقه ازدواج ریشه در گذشته‌های دور دارد و از دیرباز تا کنون، عروس و داماد هنگام ازدواج از حلقه استفاده می‌کردند.

جایگاه حلقه در انگشت چهارم دست چپ است. رومیان باستان معتقد بودند که رگی در انگشت چهارم دست چپ وجود دارد که مستقیم به قلب وصل است و به دلیل وجود این تئوری عاشقانه، قرن‎هاست که این سنت در سراسر دنیا پا برجا مانده است.

حلقه ازدواج زنانه

مروری بر مهم‌ترین انواع ترند حلقه ازدواج جدید در سال 2021

بررسی انواع ترند حلقه نامزدی در سال 2021 ما را به یک جمع بندی رسانده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر انواع حلقه ازدواج جدید داشته باشیم.

حلقه جیپسی

از حلقه جیپسی با عنوان “حلقه کولی” نیز یاد می‌شود. دلیل نامگذاری حلقه جیپسی متمرکز بر نوع طراحی آن است. تعبیه سنگ بر روی پایه حلقه با سطح فلزی باعث شده تا این انگشتر طلا با اصطلاح کولی مطرح گردد.

این مدل حلقه در دوران ویکتوریایی از محبوبیت وافر برخوردار بودند. منتهی، عاشقان طلا و جواهر باز به اکتشاف این مدل پرداختند. حال، ما شاهد بازگشت پیروزمندانه این مدل انگشترهای بزرگ و برجسته هستیم.

طراحی مدل فوق بر عهده “جسی توماس”، جواهرساز مستقر در شهر لندن بوده است. انگشتر ازدواج فوق متشکل از طلای بازیافتی به همراه سنگ الماس می‌باشد.

پیش بینی می‌شود مدل جیپسی به طور گسترده‌ای در سال جاری مورد استفاده قرار بگیرد.

حلقه با سنگ برش گلابی شکل

یکی دیگر از انتخاب‌های مهم “جسی توماس”، حلقه ازدواج دارای سنگ الماس با برش گلابی است.

از حلقه دارای سنگ الماس گلابی شکل با عنوان سنگ دارای برش پاندلوک و یا قطره‌ای نیز یاد می‌شود.

این حلقه نامزدی و ازدواج از مهم‌ترین انواع ترند سال 2021 شناخته شده است. به طور کلی، برش کلاسیک سنگ الماس با زرق و برق وافر باعث شده تا در شمار انگشترهای ازدواج دارای برش سنتی به شمار آید.

انعطاف پذیری در طراحی این مدل انگشتر به شما آزادی داده تا بتوانید آن را به صورت قطره سر بالا و یا پایین استفاده نمائید.

منحصر به فرد بودن مدل انگشتر دارای الماس برش گلابی شکل به هیچ عنوان از نگاه برخی سلبریتی‌ها همانند “کاردی بی” و “ویکتوریا بکهام” دور نمانده است.

حلقه مروارید نشان

استایل و سبک دیگری از رینگ حلقه ازدواج در سال 2021 مطرح شده که محبوبیت آن اندکی غیرمعمول به نظر می‌رسد. دلیل محبوبیت غیرعادی این انگشتر نامزدی و ازدواج در تنظیمات سنگ مروارید آن خلاصه شده است. طراحان طلا و جواهر سعی بر آن دارند تا یک و یا چند مروارید را بر روی یک رینگ ساده قرار بدهند تا شکل و شمایل آن را سنتی و کلاسیک جلوه بدهند.

این مدل انگشتر شیک معمولاً جزء گزینه‌های سازگار با محیط زیست بوده که در مقایسه با سایر انواع مدل‌های انگشتر مقرون به صرفه نیز هست. با این حال، اگر شما دوستدار استایل و سبک کلاسیک به شمار می‌روید، مدل فوق برایتان ایده آل خواهد بود.

انگشتر خوشه‌ای نامتقارن

حلقه انگشتر خوشه‌ای نامتقارن در صدر انگشترهای ارزان قیمت‌تر با ظاهر خاص‌تر قرار دارد. این مدل انگشتر به لحاظ استایل و سبک از جذابیت بصری وافر برخوردار بوده که در قیاس با سایر انگشترهای ازدواج فوق ارزان قیمت‌تر نیز هست.

بنابراین، اگر شما با بودجه کمتر به دنبال حداکثر تاثیر ظاهری هستید، به سراغ مدل خوشه‌ای نامتقارن بروید. این مدل در مقایسه با سایر انواع مدل‌های ترند شده خاص‌تر و کمیاب‌تر می‌باشد. پس خرید مدل خوشه‌ای نامتقارن فرصتی محسوب می‌گردد تا بتوانید خلاقیت خود را در معرض نمایش قرار بدهید.

حلقه ازدواج جواهر با سنگ آبی

تا مدتی قبل‌تر بازار انگشتر نامزدی و ازدواج با انواع سنگ زرد و صورتی داغ شده بود. اما، حال زمان رو به حلقه نامزدی با سنگ آبی چرخیده است. در واقع، چیزی به رنگ آبی در سال 2021 بیشتر مورد پسند و حمایت زوجین قرار دارد.

از طیف آبی رنگ پریده و کمرنگ گرفته تا آبی پررنگ و غنی، همه و همه جزء مهم‌ترین انواع ترند حلقه ازدواج جواهر در سال 2021 به شمار می‌روند. شما قادر خواهید بود انگشتری را انتخاب کنید که رنگ آبی آن بیشتر با شخصیت اصلی‌تان تناسب دارد.

فراموش نکنید که با قدرت انتخاب بی پایانی در این زمینه روبرو هستید.

حلقه انگشتر وینتیج

احیای ترندهای قدیمی، خود به نوعی یک ترند مهم در سال 2021 به شمار می‌رود.

کافی است مروری بر انواع ترند قدیمی داشته باشید و سپس یک مدل برتر از دوره ویکتوریایی و یا استایل و سبک آرت دکو انتخاب کنید. اما، چرا ما باید به سراغ مدل‌های انگشتر ازدواج وینتیج برویم؟ این مدل‌ها چه ویژگی‌های متمایزکننده‌ای نسبت به سایر انواع مدل‌ها دارند؟

پاسخ پرسش فوق آسان و پیش پا افتاده است. هر آنچه که باعث تمایز این مدل‌های حلقه ازدواج شده جزئیات نهفته در آن‌ها می‌باشد.

برخی از جزئیات طراحی نظیر میل گرین (طرح فلزی طنابی)، فیلیگری (طرح سیم فلزی) و برش هالو مدل آنتیک و وینتیج انگشتر را بیشتر جلوه می‌دهند. شما با خرید اینچنین مدل‌های انگشتر نامزدی و ازدواج اطمینان خواهید داشت که انتخابتان هرگز از مد نخواهد افتاد.

بهترین مدل حلقه ازدواج

 

خرید حلقه ازدواج در ایران با تشریفات زیبایی برگزار می شود. در این روز عروس و داماد به طلافروشی مراجعه کرده و انواع حلقه های ازدواج را تست می کنند. ولی امروزه با توجه به افزایش مشغله های زندگی و ویروس کرونا امکان خروج از منزل وجود ندارد. به همین دلیل بسیاری از زوجین حلقه خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند. با توجه به این که هزینه خرید طلا بالا است، اعتماد به سایت ها دشوار می شود. جواهرجو یکی از فروشگاه های بزرگ انواع حلقه های ازدواج است که به دلیل اعتبار بالا موفق به دریافت نماد الکترونیکی شده است. بنابراین شما با خیالی آسوده می توانید حلقه انتخابی خود را از این فروشگاه سفارش دهید.

بهترین حلقه ازدواج از دید هر فرد تعریف خاصی دارد. برخی از افراد طرفدار حلقه های ساده و ظریف هستند و برخی دیگر به حلقه های بزرگ و نگین دار علاقه مند می باشند. جواهرجو دارای مدل های بسیار متنوعی از حلقه با طرح های ظریف است که می تواند حتی نظر سخت پسندان را نیز به خود جذب کند. این انگشتر در انگشت میانی قرار می گیرد و اندازه های متفائتی دارد.

قیمت حلقه ازدواج
ست حلقه ازدواج

برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی النگو طلا

حلقه ازدواج ساده

بسیاری از افراد زیبایی را در سادگی می بینند. به همین سبب در زمان خرید حلقه ی ازدواج در پی حلقه های ساده می باشند. عروس و داماد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه ی خود حلقه های مورد نظر را انتخاب کنند. حلقه های ساده تر و ظریف تر مسلما وزن کمتری نیز دارند و قیمت آن ها پایین تر خواهد باشد. یک نمونه از حلقه ازدواج ساده و پرطرفدار، حلقه به صورت رینگ می باشد.

حلقه ازدواج لاکچری

در صورتی که دوست دارید که حلقه ازدواجتان شیک و لاکچری باشد حتما سری به سایت جواهرجو بزنید. این مرکز از طراحان حرفه ای و ایده پرداز برای طراحی حلقه های موجود در این فروشگاه بسیار خاص هستند و شما نمونه های آن را درسایت جواهرجو می توانید مشاهده کنید. برخی از فروشگاه ها نیز تاریخ ازدواج را در پشت حلقه ها ثبت می کنند تا برای شما خاطره سازی شود. همچنین شما می توانید طرح و مدل مورد نظر خود را نیز به این فروشگاه اعلام کنید تا به صورت سفارشی حلقه برای شما طراحی گردد.

تفاوت حلقه ازدواج و حلقه نشان

در خانواده های سنتی ازدواج به صورت سنتی انجام می شود. زمانی که خانواده داماد در مراسم خواستگاری از خانواده ی عروس جواب بله را گرفتند، انگشتری را به عروس خانم هدیه می دهند که به عنوان حلقه نشان شناخته می شود. به این صورت دختر خانم ها تا قبل از ازدواج این حلقه را با خود به همراه دارند تا نشانی از تعهد او در مقابل داماد آینده باشد. این حلقه برای رسمی تر شدن مراسم خواستگاری به عروس خانم داده می شود. همچنین حلقه نشان هدیه ای از طرف خانواده داماد به شمار می رود.

اما حلقه ی ازدواج، حلقه ای است که به سلیقه ی خود عروس خانم و آقا داماد انتخاب می شود و با هم به خرید آن می روند. زیرا ازدواج آنها قطعی شده است و می توانند با یکدیگر و با به همراه خانواده ها به خرید وسایل ضروری مانند حلقه ی ازدواج بروند.

اصولا حلقه ی نشان ظریف است اما حلقه ی ازدواج ضخامت بیشتری دارد و رسمی تر می باشد. در این زمان عروس خانم و آقا داماد می توانند حلقه های ازدواجشان را به صورت تکی و یا ست انتخاب کنند. وزن و رنگ آن نیز بنا بر بودجه ی خانواده ها انتخاب می شود.

نکات مهم در خرید حلقه ازدواج

خرید حلقه ازدواج همانقدر که شیرین است، سخت و استرس زا نیز می‌باشد و هنگام خرید باید به نکات زیادی دقت کرد. در اینجا قصد داریم برخی از این نکات را با یکدیگر بررسی کنیم:

رنگ حلقه ازدواج

وقتی صحبت از رنگ طلا می‌شود همه‌ی ما به شی زرد رنگی فکر می‌کنیم که درخشش و برق آن بسیار چشم نواز است. اما تنوع رنگ‌های طلا چیزی فراتر از رنگ زرد می‌باشد. رنگ‌های طلا از ترکیب طلا با فلزات مختلف تهیه می‌شود. زمانی که طلا با فلزات مختلف ترکیب می‌شود رنگ آن تغییر می‌کند. مثلا از ترکیب طلا با نقره و یا نیکل طلا سفید ایجاد می‌شود.

مانند تمامی زیورآلات دیگر حلقه ازدواج نیز در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. شما می‌توانید انواع حلقه را در رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد را تهیه کنید. تمامی رنگ‌های طلا ارزش یکسانی دارند و از نظر قیمتی تفاوتی با یکدیگر ندارند. همچنین تمامی این رنگ‌ها از طلای 18 عیار ساخته شده‌اند.

نگین حلقه ازدواج

اگر می‌خواهید حلقه ازدواج شما نگین دار باشد حتما باید به نوع نگین توجه داشته باشید. نگین‌های انگشتر انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها قیمتی و برخی دیگر نیمه قیمتی هستند. بطور کلی می‌توان گفت گران‌ترین نوع نگین انگشتری، جواهر برلیان است. برخی از انگشترها تک نگین و برخی دیگر با چند نگین طرحی شده‌اند. جواهرات قیمتی و نیمه قیمتی نیز تراش‌های مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و همچنین مدل دست و فرم انگشتهایتان، تراش‌های مختلف را انتخاب کنید.

تعیین سایز انگشت و انگشتر

اگر قصد دارید حلقه ازدواج خود را بصورت آنلاین خریداری کنید، تعیین سایز انگشت و انگشتر بسیار حائز اهمیت است. زیرا شما باید از این انگشتر به طور دائم استفاده کنید؛ پس راحتی آن بسیار مهم است. برای تعیین سایز انگشت می‌توانید از تکه‌ای نخ یا کاغذ استفاده کنید و آن را دور انگشت حلقه‌ی خود بپیچید. سپس محل رسیدن دو لبه کاغذ را علامت بزنید و در نهایت آن را با خط کش اندازه بگیرید. اینگونه می‌‌توانید با مراجعه به جدول تعیین سایز انگشت، حلقه مناسب انگشت خود را بیابید.

حلقه ازدواج در تهران

جواهرجو با بیش از نیم قرن تجربه بین المللی در زمینه زیورآلات طلا و جواهر از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی پرداخته است.

مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند :

09124904211

02166717848

02166718126

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات خدمات به آدرس اینترنتی javaherjoo.com مراجعه فرمایید.

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

تهران – جمهوری ، چهارراه استانبول ، پاساژ گلشن ط همکف پ ۲۳

حلقه های ازدواج در نمونه ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. برخی از آن ها دارای وزن بالا و برخی دیگر دارای وزن کمتری می باشند. به هر میزان که وزن این حلقه ها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد رفت. اگر بودجه زیادی برای خرید حلقه ی ازدواج ندارید بهتر است وزن کمتری از آن را انتخاب کنید.

 

 

 

برای مراقبت و نگهداری از حلقه های ازدواج می توان از روش های مختلفی برای تمیز کردن آن استفاده کرد. به طور مثال ابتدا مقدار کمی آب گرم را با مایع ظرف شویی مخلوط کنید و حلقه را درون آن قرار دهید. اجازه دهید بیست دقیقه انگشتر درون محلول قرار داشته باشد پس از آن می توانید با مسواک آن را تمیز کنید

زمانی که خانواده داماد در مراسم خواستگاری از خانواده ی عروس جواب بله را گرفتند، انگشتری را به عروس خانم هدیه می دهند که به عنوان حلقه نشان شناخته می شود . اما حلقه نشان هدیه ای از طرف خانواده داماد به شمار می رود.

نوشته های مرتبط ...

1 دیدگاه

    • دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.