گردنبند طلا

گردنبند طلا تیفانی

گردنبند طلا تیفانی

گردنبد طلا انار

گردنبند طلا انار

گردنبند اسلیمی طلا با سنگ عقیق سرخ

گردنبند اسلیمی طلا

گردنبند طلای خوب چه ویژگی‌های دارد؟ هنگام خرید گردنبند باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ اگر شما نیز هنگام خرید گردنبند با این سوال‌ها مواجه شده‌اید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله از بلاگ کالری طلای جواهرجو قصد داریم به بررسی نکات مربوط به خرید گردن بند طلا بپردازیم؛ پس تا پایان این مقاله‌ی جذاب با ما همراه باشید.

فیلم نمونه گردنبند طلا جواهرجو :

در ادامه خواهیم خواند :

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

معرفی گردنبند طلا

یکی از زیورآلات پر طرفدار در بین خانم ها و آقایان، گردنبند طلا می باشد. گردنبند ها می تواند به خوبی نماد قدرت و یا ثروت افراد باشد.

گردنبند به دلیل جایگاه  قرار گیری که دارد می تواند زیبایی دو چندانی به ظاهر افراد ببخشد. بسیاری از آقایان نیز همانند خانم ها علاقه ی زیادی به زیورآلات بخصوص گردنبند طلا دارند. زیرا گردنبند به راحتی می تواند جذابیت افراد را دو چندان کند.

گردنبند طلا مردانه

گردنبند طلا از جمله زیورآلاتی است که نه تنها خانم ها، بلکه آقایان نیز علاقه ی زیادی به آن دارند. آقایان می توانند با سلیقه و بودجه ی خود از بین گردنبند های طلا بهترین آن ها را خریداری کنند. گردنبند های آقایان بسیار ساده و حالت زنجیری دارد.در گردنبند های آقایان اثری از زرق و برق و شلوغی نیست.

گردنبند های زنجیری آقایان در عین سادگی جذابیت خاص خود را برای آقایان به ارمغان می آورد. یکی از جدیدترین نمونه های گردنبند برای آقایان زنجیر های کارتیه است که در صورت علاقه می توانند دستبند مردانه آن را نیز در کنار گردنبند استفاده کنند. گردنبند ها برای آقایان نیز می توان اندازه ی مختلفی داشته باشند. بلند و کوتاهی آن بر طبق سلیقه ی آن ها طراحی می شود.

گردنبند طلا مردانه کارتیه

برند کارتیه یکی از برندهای معروف و لوکس اکسسوری در پاریس است که بیش از 170 سال قدمت دارد و شهرت جهانی دارد. گردنبند طلا مردانه کارتیه یکی از معرف‌ترین مدل‌های این برند است که طراحی مینیمال و شیکی دارد. این مدل گردنبند برای خانم‌ها و آقایان مناسب است.

شما می‌توانید گردنبند کارتیه را در سایزها و وزن‌های مختلف سفارش دهید. همچنین می‌توانید دستبند ست این گردنبند را نیز خریداری کنید و نیم ست طلا زیبایی برای خودتان بسازید.

برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی نیم ست طلا

بیشترین سوالات پرسش شده توسط کاربران :

چرا مردها زنجیر طلا می پوشند؟مردان برای قرن ها در سراسر جهان زنجیر طلا می پوشند. در برخی از کشورها، ورزش کردن با زنجیره طلا که به معنای ثروت، موقعیت و اعتبار است، بخشی از فرهنگ است.
چرا طلای روسیه صورتی است؟وقتی طلا با مس مخلوط می شود، طلای روسیه تولید می شود. مس موجود در این ترکیب به طلای روسی رنگ صورتی متمایز می دهد. … اما بسته به نسبت مس موجود در آن، این رنگ رز ممکن است تغییر کند. برخی از جواهرات طلای روسیه قرمز و بقیه صورتی هستند.
طلای سبز از چه چیزی ساخته شده است؟طلای سبز ترکیبی از طلا و نقره با مقادیر کمی از فلزات دیگر است که به طور طبیعی از 600 سال قبل از میلاد مسیح تشکیل شده است، زمانی که برای اولین سکه های فلزی ساخته شده استفاده شد.

قیمت گردنبند طلا

گردنبند طلا در قیمت ها و اندازه های مختلفی در طلافروشی ها وجود دارد. قیمت هر گردنبند طلا به عوامل مختلفی وابسته است که باید حتما در زمان خرید به آن ها توجه کرد. برخی از مهم ترین آن ها به صورت زیر می باشد.

طراحی و ساخت گردنبند طلا بسیار مهم است. برخی از طرح های گردنبند بسیار خاص و پر تراش هستند. این گردنبند ها اجرت ساخت بالایی دارند و باعث افزایش قیمت آن ها می شود. اگر طرح برایتان اهمیت زیادی ندارد، می توانید طرح های ساده تر را انتخاب کنید.

وزن طلای به کار رفته در گردنبند از دیگر موارد اصلی در تعیین قیمت گردنبند طلا می باشد. هرچه وزن طلا و گردنبند بیشتر باشد طبیعتا قیمت آن نیز بالا خواهد رفت.

استفاده از سنگ های قیمتی در گردنبند باعث بالا رفتن قیمت آن می شود. البته سنگ های قیمتی می تواند زیبایی و درخشش گردنبند را دو چندان کند.

مدل آویز گردنبند طلا

گردنبند طلا یکی از آویزهای بسیار جذاب است که جلوه خاصی را به شما می بخشد. طلا فلزی گران بها و ارزشمند می باشد که خانم ها و آقایان از آن برای زینت بخشیدن استفاده می کنند. آویز گردنبند در طرح و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و شما بر اساس سلیقه خود می توانید زیباترین و جذاب ترین آویز را داشته باشید. آویزها در اشکال و اندازه های مختلفی موجود است که مدل زنجیره ای آن طرفداران بیشتری دارد.

طلا هدیه خاص و منحصر به فردی است که در اشکال و مدل های مختلفی موجود هستند و شما می توانید در تمامی مراسمات از این زیورآلات برای خوشحال کردن عزیزانتان بهره ببرید. جواهرجو این امکان را به شما می دهد که با ورود به سایت بر اساس بودجه و سلیقه خود شیک ترین گردنبند طلا را سفارش دهید.

گردنبند طلا زنانه

یکی از علاقه مندی های همیشگی برای خانم ها زیورآلات و جواهرات می باشد. بدون شک هیچ خانم و دختری وجود ندارد که بگوید علاقه ای به طلا ندارد. یکی از پرطرفدارترین اجزا در بین جواهرات و زیورآلات، گردنبند طلا می باشد. زیرا نمای بیشتری دارد و می تواند روی چهره ی شما اثر مستقیمی بگذارد.

به دلیل استقبال فراوان از گردنبند طلا، نمونه های مختلفی از آن وجود دارد که می توان با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید یکی از آن ها را خریداری کنید.

برخی از افراد سادگی را ترجیح می دهند اما برخی از افراد دیگر دوست دارند گردنبندشان در دید همگان قرار داده شود. این افراد می توانند گردنبند هایی را انتخاب کنند که درخشش دو چندانی دارد و ظریف نباشد.

قیمت گردنبند طلا

تا قبل فصل تابستان چندان فرصتی برای نمایش طلا و جواهرات نبود. افراد طی فصول سرد سال در موارد نادر از خانه دور می‌شدند. این موضوع ناامیدکننده به نظر می‌رسد. بعلاوه آنکه امکان داشت ما پوشیده در لباس ضخیم دیگر جایی برای استفاده از اکسسوری نظیر انگشتر طلا، گوشواره طلا و گردنبند طلا نداشته باشیم. حال، فصل تابستان آمده تا از برخی انواع اکسسوری رونمایی کنیم.

فصل تابستان زمان مناسبی برای به نمایش گذاشتن انواع اکسسوری است. امکان دارد شما پوشیده در پیراهن مجلسی حین نوشیدن نوشیدنی به امواج دریا چشم دوخته باشید و یا آنکه در طبیعی‌ترین حالت ممکن در خیابان‌های شهر قدم بزنید تا به امور روزانه خود رسیدگی کنید. در همه حالات فوق، قادر خواهید بود از انگشتر، گوشواره و گردنبند استفاده نمائید.

از مدل گردنبند طلا بزرگ تا کوچک، مجموعه‌ای از انواع جدیدترین اکسسوری تدارک دیده‌ایم تا بتوانید از آن‌ها در راستای استایل و سبک پوششتان استفاده نمائید و تابستان دخترانه‌ای در پیش داشته باشید.

گردنبند طلا بزرگ

گردنبند طلا بزرگ یکی از لوکس ترین و باشکوه ترین کادویی است که با قرارگیری بر روی گردن رخی بسیار زیبا را به شما می دهند. این گردنبند باشکوه را می توانید در انواع مراسمات استفاده کرده و بر گردن خود بیاویزید. طرح های این گردنبندها بسیار متنوع است و شما می توانید حروف و یا اسم خاصی را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید.

گردنبند طلا بزرگ در دو نوع طلا زرد و طلا سفید طراحی و به بازار عرضه می شود و شما با توجه به رنگ پوست خود می توانید شیک ترین را انتخاب کنید. قیمت این گردنبندها بر اساس فاکتورهایی از جمله عیار طلا، طرح و نگین، وزن و اندازه محاسبه می شوند. بنابراین شما می توانید با خرید این گردنبند سرمایه گذاری طولانی مدتی را داشته باشید.

مدل آویز گردنبند طلا

گردنبند طلا بلند

گردنبند یکی از طلاهای بسیار محبوب در بین خانم ها و آقایان می باشد و شما می توانید آن را با انگشتر، گوشواره و انگشتر خود ست کنید.

گردنبندهای طلای بلند طرح اسم یکی از شیک ترین کادوهایی است که شما می توانید آن را به عزیزانتان هدیه دهید.جواهرجو یکی از بزرگ ترین ویترین فروش آنلاین را به خود اختصاص داده است.

گردنبندهای طلای موجود در این فروشگاه کیفیتی عالی و ظاهری فوق العاده شیک و جذاب دارند و مورد پسند تمامی سلیقه ها می باشد.

مدل آویز گردنبند طلا​

گردنبند طلا یکی از آویزهای بسیار جذاب است که جلوه خاصی را به شما می بخشد. طلا فلزی گران بها و ارزشمند می باشد که خانم ها و آقایان از آن برای زینت بخشیدن استفاده می کنند. آویز گردنبند در طرح و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و شما بر اساس سلیقه خود می توانید زیباترین و جذاب ترین آویز را داشته باشید. آویزها در اشکال و اندازه های مختلفی موجود است که مدل زنجیره ای آن طرفداران بیشتری دارد.

طلا هدیه خاص و منحصر به فردی است که در اشکال و مدل های مختلفی موجود هستند و شما می توانید در تمامی مراسمات از این زیورآلات برای خوشحال کردن عزیزانتان بهره ببرید. جواهرجو این امکان را به شما می دهد که با ورود به سایت بر اساس بودجه و سلیقه خود شیک ترین گردنبند طلا را سفارش دهید.

معرفی گردنبند طلا

مدل آویز گردنبند طلا مرواریدی

این مدل ایده آل با آویز ظریف متشکل از زنجیر رولو طلای 18 عیار و همچنین، آویز مروارید باروک و دو توپی دوار می‌باشد. ظاهر نهایی گردنبند با یک بخش جزئی دیگر از طلای 18 عیار به اتمام می‌رسد. این بخش جزئی با فاصله اندکی از آویز مروارید باروک قرار گرفته که به مثابه امضای اثر است.

مدل گردنبند فوق یک مدل دست ساز به شمار می‌رود. منتهی، عناصر به کار رفته در مدل فوق باعث شده تا تصویری معاصر از یک گردنبند مروارید کلاسیک ارائه شده باشد.

از مزایای این مدل راحتی در استفاده و پوشیدن به شمار رفته است. شما هیچگونه محدودیتی در استفاده از مدل فوق نخواهید داشت.

مدل گردنبند اونیکس با آویز دست روکش طلا

مدل گردنبند مهره‌ای با آویز روکش طلا جزئی از مجموعه اکسسوری آنیسا کرمیچه تحت عنوان ‘Liberté, Égalité, Feminité’ می‌باشد.

این مدل به ظاهر ساده معنا و مفهومی جدی دارد. آویز ظریف دست‌ها نشانگر گردهمایی زنان برای ایجاد تحولی نو است و آن‌ها گرد هم آمده‌اند تا این تغییر و تحول را جشن بگیرند.

زنجیر گردنبند فوق متشکل از مهره‌های اونیکس مشکی براق و آویز نقره روکش طلا است. استفاده از این مدل گردنبند طلا تقریباً هیچگونه محدودیتی ندارد. اما به دلیل راحتی استفاده برای پوشیدن روزمره ایده آل است.

مدل گردنبند طلا بزرگ در قالب کیف

تابستان امسال با یک مد شیک، جذاب و البته کاملاً غیرمنطقی مواجه هستیم. این ترند چند فصل است که مورد توجه پسران و دختران پیروی مد قرار دارد. شما طی این روند تابستانی یک کیف به جای آویز گردنبند طلا دور گردنتان آویزان می‌کنید. منتهی، این کیف‌ها به قدری کوچک هستند که کاربردی مشابه کاربرد کیف پول دارند.

احتمال می‌رود طراحان مد و جواهرسازان در آینده کیف‌های بزرگ‌تری طراحی کنند که گوشی تلفن همراهتان را در آن‌ها قرار بدهید!

مدل گردنبند زنجیری ضخیم

این ترند ممکن است چندان جدید نباشد. چرا که این ترند اولین بار در مد طلا و جواهرات در فصل پاییز و زمستان سال 2020 مطرح شد. اما محبوبیت این ترند آنچنان در صدر بود که همچنان آقایان و بانوان تمایل دارند آن را استفاده نمایند.

ترند زنجیرهای غول پیکر فقط به گردنبند طلا ختم نمی‌شود. شما شاهد بسیاری از آیتم‌ها همانند دستبند و گوشواره خواهید بود که از اتصال پیوندهای بزرگ و ضخیم پدید آمده‌اند. منتهی، دست و یا گوش‌هایتان باید تحمل وزن نسبتاً زیاد این مدل اکسسوری‌ها را داشته باشند. بنابراین، می‌توان گفت که اجرای این ترند برای استفاده روزمره ایده آل نیست.

بهار امسال از ویکتوریا بکهام تا هرمس زنجیرهای غول پیکری را پوشیده بودند تا تکامل بیشتر این اکسسوری‌ها را به اثبات برسانند. بدیهی است که فصل تابستان شاهد حضور زنجیرهای سنگین‌تر و ضخیم‌تر باشیم. در این راستا، هرچه اکسسوری شما بزرگ‌تر و ضخیم‌تر باشد، بهتر است!

مدل گردنبند رنگین کمانی

هیچ چیز همانند رنگ‌های شاد و روشن نویدبخش فصل تابستان نیست. فصل تابستان فصل آیتم‌ها و اکسسوری‌های مروارید نشان و میناکاری است. بنابراین، اگر گردن شما تاب تحمل انواع مدل‌های گردنبند بزرگ، سنگین و ضخیم را ندارد، به سراغ برخی انواع مدل‌های ظریف‌تر بروید.

تابستان امسال شاهد تجدید حیات برخی ترندها اعم از ترندهای کلاسیک هستیم. به عنوان مثال، شما قادر خواهید بود انواع گردنبند طلا مروارید نشان را تهیه و استفاده نمائید. این در حالی است که انواع گردنبندهای مهره‌ای رنگین کمانی جزء پرفروش‌ترین محصولات آنلاین شاپ‌ها محسوب می‌گردند.

مدل گردنبند فوق مدل طراحی شده توسط “آنی لو”، جواهرساز می‌باشد. این مدل تحت عنوان “آلایا” متشکل از یک زنجیر سبک و ظریف بوده که با انواع مروارید، مهره و سایر تزئینات نقره روکش طلای 18 عیار زیباسازی شده است. مدل آلایا به دلیل سبکی و زیبایی یک مدل همیشگی برای استفاده روزانه به شمار می‌رود. منتهی، شما می‌توانید آن را به صورت لایه‌ای هم استفاده کنید.

مدل گردنبند مروارید با سنگ ماه تولد

همانطور که پیش‌تر گفته شد، مدل گردنبند مروارید یک مدل ترند شده در فصل تابستان 2021 به شمار رفته است. به طور کلی، مدل‌های گردنبند الهام گرفته از طبیعت اقیانوس بیش از پیش مد شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این میان، مروارید باروک نوعی مروارید نامنظم و غیرصیقلی بوده که امروز مورد توجه بسیاری از پیروان مد قرار دارد.

مدل گردنبند طلا فوق، متشکل از یک زنجیر طلای برش الماس 18 تا 20 اینچ و بعلاوه، آویز مروارید باروک منحصر به فرد است. وقتی از منحصر به فرد بودن آویز مروارید باروک صحبت می‌کنیم، به این موضوع اشاره داریم که هر مروارید به یک شکل خاص بوده که جواهرساز سعی دارد تا از طریق افزودن یک سنگ ماه تولد بر روی آن جلوه دیگری ارائه بدهد. بنابراین، این گردنبند از آن دسته گردنبندها بوده که با سفارش آن مطمئن خواهید شد که تنها برای خودتان ساخته شده است!

انواع مدل‌های گردنبند بلند

در مقایسه با سایر فصول که انواع مدل‌های گردنبند چوکر چسبان به گردن مد بود، دیدن ترند شدن انواع گردنبند طلا بلند جذابیت خاصی دارد. فصل تابستان آمده است تا این بار شما انواع گردنبند رومانتویی بلند را به گردنتان آویزان کنید.

این فصل مدل‌های برخی برندهای مهم نظیر کلوئی و دیور تا توری برچ انواع گردنبندهای بلند برندها را بر گردن آویزان کرده بودند تا آغازگر تولد محصولات جدید در صنعت طلا و جواهرات باشند.

گردنبند طلا بزرگ
گردنبند طلا زنانه
گردنبند طلا بلند

مدل گردنبند طلا

همانطورکه بیان کردیم گردنبند ها مدل ها و طرح های مختلفی دارند که می توان آن ها را به راحتی دسته بندی کرد. به طور مثال می توان مدل های گردنبند طلا را به صورت زیر دسته بندی کرد. گردنبند های شلاق: این گردنبند ها بسیار قوی و ضخیم هستند. در ساخت آن ها از طلای زیادی استفاده شده است. به همین سبب قیمت بسیار بالایی دارند. این گردنبند ها بیشتر سلیقه ی افراد مسن و افرادی است که می خواهند گردنبند آن ها در دید همگان قرار داشته باشد. گردنبند های مربع سیم: از دیگر انواع گردنبند های طلا می توان به این نمونه اشاره کرد. این نمونه ظریف و بسیار ساده و شیک طراحی شده است. به همین سبب بسیار پر طرفدار تر و پر فروش تر از نمونه ی قبلی می باشد. خانم ها و دختران جوان بسیار از این نمونه استقبال کرده اند.


برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی
انگشتر طلا

جدیدترین مدل گردنبند طلا

یکی از جدیدترین مدل های گردنبند طلا، نمونه های تلفیق شده با مروارید و سنگ های قیمتی می باشند. برای زیبایی بیشتر گردنبند طراحان سعی کرده اند به خوبی از سنگ های قیمتی مانند عقیق، فیروزه و … استفاده کنند. مروارید نیز می تواند به راحتی زیبایی طلا را دو چندان کند و بر جذابیت آن بیفزاید.

به دلیل پرطرفدار بودن این زیورآلات طراحان همیشه طرح های جدیدی را وارد بازار می کنند تا افراد بتوانند بهترین آن ها را با توجه به بودجه و سلیقه ی خود انتخاب کنند.

آویز گردنبند طلا

زمانی که افراد گردنبند را روی گردن خود می اندازند، میزان آویز شدن آن متفاوت است. زیرا هر گردنبندی در اندازه های مختلف طراحی می شود و برای هر فرد و لباسی می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود اندازه ی آویز شدن آن را انتخاب کنید. میزان آویز شدن گردنبند ها را به صورت زیر دسته بندی می کنند.

14 اینچ: کوچکترین میزان آویز گردنبند طلا ،14 اینچ است که به آن گردنبند یقه ای نیز گفته می شود زیرا دقیقا به دور گردن می چسبند. افرادی که بیشتر لباس های یقه گرد، یقه باز و… می پوشند مناسب است.

16 اینچ: این اندازه از گردنبند طلا، کمی از گردن فاصله می گیرد و می توان آن را با هر لباسی پوشید. به این اندازه از آویز شدن، گردنبند شال گردنی نیز گفته می شود.

18 اینچ: این گردنبند که به آن گردنبند شاهزاده ای می گویند روی استخوان ترقوه می افتد.

20 الی 24 اینچ: آویز شدن برخی دیگر از گردنبند ها بین سینه و ترقوه می افتد که به آن گردنبند طلا متینی گفته می شود.

28 الی 36 اینچ: برای لباس های شب و لباس هایی که یقه ی بسته دارند می تواند از این اندازه آویز شدن گردنبند استفاده کرد که به آن گردنبند طلا اپرا گفته می شود. این گردنبند روی سینه و کمی پایین تر می ایستد.

36 الی 42 اینچ: بزرگترین آویز در بین گردنبند ها، گردنبند ریسمانی می باشد که دقیقا زیر سینه قرار می گیرد. این گردنبند طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا می توان آن را با لباس شب و لباس های بسیار شیک استفاده کرد.

انواع گردنبند طلا زنانه

طرفداران و خریداران گردنبند بسیار زیاد هستند. هر قشری از جامعه در هر سنی که باشند علاقه ی زیادی به گردنبند دارند.

به همین سبب انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد تا همه ی افراد با هر سلیقه ای بتوانند آن ها را خریداری کنند. برخی از نمونه های پرطرفدار به صورت زیر می باشند:

انواع گردنبند طلا زنانه

گردنبند بدون نگین

یکی از رایج ترین انواع گردنبند که از زمان های دور نیز در طلافروشی ها وجود داشته است، گردنبند های بدون نگین می باشند. این گردنبند ها در گذشته بسیار ساده بوده اند اما در حال حاضر طراحان توانسته اند با تراش های بسیار زیاد، درخشش آن ها را دو چندان کنند. افرادی که سادگی را ترجیح می دهند می توانند این نوع از گردنبند را خریداری کنند.

گردنبند با سنگ های قیمتی

تلفیق طلا با با سنگ های قیمتی در انواع زیورآلات رواج زیادی یافته است. سنگ های رنگی و آرامش بخش می توانند علاوه بر زیبایی، اثرات سلامتی متفاوتی برای افراد داشته باشند. استفاده از انواع سنگ های قیمت می تواند زیبایی و درخشش گردنبند های طلا را دو چندان کند. قرارگیری رنگ های قرمز، آبی، زرد سفید و … در کنار طلای زرد و سفید اثری بی نهایت جذاب را به ارمغان می آورد.

گردنبند با مروارید

از نمونه های جذاب برای دختر های جوان و خانم های مجرد گردنبند های طلایی هستند که با مروارید تزیین شده اند. خاص بودن این نمونه هیچ وقت قدیمی نمی شود و همیشه طرفداران خود را دارد.

گردنبند طلا قلب

گردنبند با پلاک قلب یکی از محبوب‌ترین گردنبندهاست. این مدل گردنبند می‌توانید یک هدیه مناسبتی فوق العاده (مثلا برای ولنتاین یا تولد) به عزیزانتان باشد. گردنبند با پلاک مدل قلب انواع مختلفی دارد. مثلا شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خودتان انواع پلاک‌های قلب بزرگ، کوچک، تو پر، تو خالی، نگین دار، بدون نگین و… را خریداری کنید.

گردنبند طلا اسم

گردنبند طلا با حکاکی اسم یک هدیه به یاد ماندنی و زیباست. این مدل گردنبندها سفارشی هستند یعنی شما باید به طلا ساز مراجعه کرده و پلاک طلای مورد نظر خود را سفارش دهید. این گردنبند زیبا نیز می‌تواند یک هدیه خاص و ماندگار باشد. ساخت گردنبندهای سفارشی زمانبر است.

به همین دلیل اگر قصد دارید برای موقعیت یا مناسبت خاصی سفارش دهید بهتر است حداقل از 20 تا 30 روز قبل برای سفارش اقدام کنید. همچنین انتخاب این مدل پلاک‌ها کاملا سلیقه‌ای است و شما می‌‎توانید با فونت‌ها و زبان‌های مختلف گردنبند موردنظر خود را سفارش دهید.

گردنبند پولکی طلا

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های گردنبند، مدل گردنبند پولکی طلاست. این مدل گردنبند از زنجیری نازک به همراه پولک‌هایی به فرم سکه به آن متصل شده‌اند تشکیل شده است. گردنبند مدل پولکی در سایزها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود است. شما می‌توانید این گردنبند را در رنگ‌های زرد، سفید، رزگلد و… سفارش دهید.

گردنبند طلا عربی

طلای عربی یکی از طلاهای معروف در سطح دنیاست. طلاهای عربی به زرق و برق، وزن بالا، طرح‌های گل و رنگ زردشان معروف هستند. اگر اهل استفاده از طلاهای سنگین هستید، گردنبند طلا عربی می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

گردنبند ظریف طلا

ظرافت در طراحی طلا و جواهرات اهمیت بسیاری دارد. در واقع هر چه طرح حکاکی شده بر روی این گردنبندها بیشتر باشد، ظاهر گردنبندها شیک تر و زیباتر خواهد بود. جواهرجو دارای طراحانی بسیار حرفه ای هستند که با ظرافت بسیار زیاد گردنبندها را طراحی می کنند. این سایت تمامی طلا و جواهرات موجود در فروشگاه خود را از نظر اصالت و سلامت فیزیکی گارانتی می کند و شما می توانید از کیفیت و درخشش این گردنبندها مطمئن شوید.

قیمت انواع گردنبند موجود در سایت جواهرجو بر اساس عیار و وزن آن تعیین می شود. همان طور که می دانید قیمت طلا و جواهرات همواره در حال تغییر است. بنابراین شما باید قیمت این محصولات را به صورت روزانه استعلام نمایید. جهت استعلام قیمت گردنبند طلا تماس بگیرید.

 

نکاتی برای خرید گردنبند طلا

در زمان خرید گردنبند طلا باید به نکات مختلفی دقت داشت تا بتوان بهترین و مناسب ترین انتخاب را انجام داد. مهم ترین این نکات شامل موارد زیر می شود.

طول و ضخامت گردنبند طلا

تقریبا می‌توان گفت که انتخاب طول و ضخامت مناسب برای گردنبند طلا، سلیقه‌ای است. هنگام خرید گردنبند باید به استایل و سلیقه خود توجه ویژه داشته باشید. باید دقیقا بدانید که برای چه استایلی به این گردنبند نیاز دارید؟ آیا برای استفاده روزمره است یا برای مهمانی؟ آیا می‌خواهید گردنبند طلا را به تنهایی استفاده کنید یا اینکه قصد خرید پلاک طلا را نیز دارید؟ و… . اگر پاسخ این سوال‌ها را دقیق بدانید می‌توانید مناسب‌ترین گردنبند را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید گردنبند طلا، دقت به طول گردنبند می باشد. میزان پایین آمدن و آویز شدن گردنبند برای زیبایی هرچه بیشتر بسیار مهم است. به همین سبب حتما قبل از خرید اندازه ی آن را روی گردن خود امتحان کنید.

فرم صورت از دیگر نکاتی است که در زمان خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید. هر فردی فریم صورت متفاوتی با دیگری دارد. گردنبند ها نیز برای برخی از افراد مناسب تر است . به همین سبب حتما قبل از خرید اطلاعاتی در زمینه کسب کنید.

بررسی نوع گردنبند طلا

بطور کلی گردنبندهای طلا به سه دسته تقسیم می‌‍شوند: زنجیرهای توپر، زنجیرهای تو خالی و زنجیرهای آبکاری شده. گردنبندهایی که زنجیر آنها تو پر است، سنگین‌تر هستند و مقاوت بیشتری دارند. در اصل می‌توان گفت این مدل گردنبندها برای استفاده روزانه مناسبتر هستند، زیرا خطر و ریسک پاره شدن و آسیب دیدن در آنها کمتر است. زنجیرهای تو خالی سبکتر هستند و قیمت مناسبتری نیز دارند. طلای آبکاری شده همانطور که از اسمش پیداست، فلزی غیر از طلاست که صرفا فقط آبکاری طلا دارد. معمولا فلز پایه در آبکار طلا نقره یا مس است.

اگر گردنبند های ظریف را می پسندید، حتما در زمان انتخاب آن ها دقت داشته باشید. زیرا ظرافت بیش از حد باعث پارگی و گم شدن سریع گردنبند شما خواهد شد.

قفل گردنبند طلا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید گردنبند باید در نظر داشته باشید، قفل آن است. قفل یکی از مهم‌ترین بخش‌های اکسسوری‌های قفل دار است. اگر قفل به اندازه کافی محکم نباشد ممکن است بصورت ناگهانی باز شود و موجب شود گردنبند شما گم شود.

قفل های گردنبند بسیار مهم هستند. سعی کنید از گردنبند هایی استفاده کنید که قفل های ایمن و محکمی دارند.

اگر می خواهید به صورت همیشگی و روزانه از گردنبند استفاده کنید به استحکام و مقاومت آن توجه ویژه ای داشته باشید. اما اگر تنها برای مهمانی ها و مراسم های خاص گردنبند را خریداری می کنید می توانید بدون محدودیت بهترین انتخاب را داشته باشید.

عیار گردنبند طلا

یکی از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید گردنبند طلا باید به آن توجه داشته باشید، عیار طلاست. عیار طلا میزان طلای خالص بکار رفته در اکسسوری را مشخص می‌کند. البته اگر قصد خرید گردنبند طلا از بازار طلا و جواهر ایران را داشته باشید، این نگرانی بی معناست زیرا تمامی زیورآلات ساخته شده از طلا که در بازار طلا موجود هستند از طلای 18 عیار (75k) ساخته شده است.

گردنبند طلا در تهران

جواهرجو با بیش از نیم قرن تجربه بین المللی در زمینه زیورآلات طلا و جواهر از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی پرداخته است.

مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند :

09124904211

02166717848

02166718126

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات خدمات به آدرس اینترنتی javaherjoo.com مراجعه فرمایید.

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

تهران – جمهوری ، چهارراه استانبول ، پاساژ گلشن ط همکف پ ۲۳

سوالات متداول گردنبند طلا

یکی از جدیدترین مدل های گردنبند طلا، نمونه های تلفیق شده با مروارید و سنگ های قیمتی می باشند. برای زیبایی بیشتر گردنبند طراحان سعی کرده اند به خوبی از سنگ های قیمتی مانند عقیق، فیروزه و … استفاده کنند. مروارید نیز می تواند به راحتی زیبایی طلا را دو چندان کند و بر جذابیت آن بیفزاید.

گردنبند طلا در قیمت ها و اندازه های مختلفی در طلافروشی ها وجود دارد. قیمت هر گردنبند طلا به عوامل مختلفی وابسته است که باید حتما در زمان خرید به آن ها توجه کرد.

  • گردنبند بدون نگین
  • گردنبند با سنگ های قیمتی
  • گردنبند با مروارید
نوشته های مرتبط ...

1 دیدگاه

    • دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.