نیم ست طلا

نیم ست طلا به همراه سنگ قرمز

نیم ست طلای زنانه و دخترانه

نیم ست طلا طرح گل

نیم ست طلا به همراه سنگ قرمز
نیم ست طلای زنانه و دخترانه
نیم ست طلا طرح گل

نیم ست طلا طرح گل آویز

نیم ست طلا دخترانه

گردنبند طلا طرح انار

photo_2019-02-11_18-43-22-2.jpg

از رایج ترین زیورآلاتی که توسط خانم ها و دختران جوان مورد استفاده قرار می گیرند می توان به نیم ست طلا اشاره داشت.

با توجه به نام گذاری آن نمی توان از آن به عنوان ست کامل یاد کرد و شامل مواردی از سرویس کامل طلا را شامل می شود.

در ادامه قصد داریم تا اطلاعاتی را در مورد نیم ست طلا در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه خواهیم خواند :

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. 

معرفی نیم ست طلا

یکی از زیباترین و رایج ترین زیورآلات که اغلب خانم ها و دختران جوان از آن استقبال می کنند، نیم ست طلا می باشد. همانطور که از نامش پیداست، نیم ست طلا، ست کامل نیست و تنها دو و یا سه جزء از سرویس کامل طلا را شامل می شود. نیم ست بیشتر شامل، گردنبند طلا و گوشواره طلا می شود. در برخی از موارد دیده شده است که انگشتر نیز در نیم ست وجود دارد. اجزای نیم ست طلا حتما باید از رنگ و یا طرح مشابه به هم ساخته شده باشند تا بتوان آن ها را ست تلقی کرد. اگر اجزا هیچ تشابهی به هم نداشته باشند، نمی توان به آن ها ست گفت. نیم ست طلا بیشتر خانم ها مجرد و دختران جوان را به خود جذب می کند. خانم های متاهلی که سادگی را ترجیح می دهند نیز جذب نمونه های مختلف نیم ست های طلا می شوند.

مدل نیم ست طلا

نیم ست طلا با نگین

یکی از نمونه های نیم ست که از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته است، نمونه ی با نگین آن می باشد. برای زیبایی و درخشندگی بیشتر در این نمونه از نگین های مختلف استفاده می شود. این نگین ها در بیشتر موارد ارزش خاصی ندارند و تنها برای زیبایی به کار می روند.

نیم ست طلا با سنگ قیمتی

یکی از نمونه های جدید نیم ست طلا، زیورآلات با سنگ های قیمتی می باشند. این نیم ست ها به وسیله ی سنگ های قیمتی متفاوتی که در بازار وجود دارد تزیین می شوند. سنگ های شرف شمس، فیروزه، عقیق و … از بهترین و زیباترین سنگ ها برای تزئین نیم ست ها به شمار می روند. این سنگ ها زیبایی دو چندانی به نیم ست های طلا می دهند.

نیم ست طلا جدید

نیم ست ها در بازار در طرح ها و مدل های بسیار زیادی وجود دارد. به دلیل استقبال فراوان از این زیورآلات، طراحان همیشه نمونه های جدید و خاصی از آن ها را وارد بازار می کنند. در گذشته طرح های ضخیم و بزرگ طرفداران بسیار زیادی داشت اما در حال حاضر، طرفداران نیم ست های ظریف بسیار بیشتر شده اند و افراد سادگی را ترجیح می دهند. برخی از طرح های جدید نیم ست به صورت زیر می باشد.

نیم ست طلا با مروارید

یکی از خاص ترین طرح های زیورآلات، نیم ست هایی هستند که به وسیله ی مروارید تزیین شده اند. مروارید در عین سادگی، زیبایی بسیار زیادی به انواع زیورآلات می بخشد. مروارید ها سفید هستند و در کنار طلای زرد و سفید درخشندگی بسیار زیادی دارند. این طرح ها ممکن است کمی قیمت بالاتری داشته باشند اما طرح آن نیز بسیار خاص است. این طرح از طرح های جذاب برای دختران جوان و خانم های مجرد می باشد.

نیم ست با جواهر

برخی از افراد به دنبال طرح های خاص و گران قیمت از نیم ست می گردند. یکی از گران قیمت ترین و زیباترین نمونه های نیم ست، طرح هایی هستند که با جواهراتی مانند برلیان، الماس و … تزیین شده اند. این نمونه از نیم ست های جواهر، قیمت بالایی دارند و هر کسی نمی تواند به راحتی آن ها را خریداری کند.

قیمت نیم ست طلا

نیم ست های طلا نسبت به سرویس های طلا سبک تر و حالت اسپرت تری دارند.به همین سبب خانم های مجرد تمایل بیشتری به آن ها دارند. در مورد تعیین قیمت نیم ست طلا میتوان عوامل مختلفی را در نظر گرفت. از مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت نیم ست طلا، تعداد اجزاء آن می باشد. همانطور که بیان کردیم نیم ست ها ممکن است از دو یا سه عضو تشکیل شده باشند. هر چه تعداد اجزاء بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالا تر می رود.

وزن طلای استفاده شده در نیم ست طلا، از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نیم ست می باشد. به طور کلی نیم ست ها، ساده و ظریف هستند اما باز هم وجود دارند نیم ست هایی که ضخیم و پر زرق و برق باشند. هرچه نیم ست وزن بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

استفاده از سنگ های قیمتی در نیم ست باعث بالا رفتن قیمت آن می شود. سنگ ها می تواند زیبایی دو چندانی به نیم ست بدهد به همین سبب طرح های زیادی از نیم ست با این سنگ ها ساخته شده است.

اجرت طراحی ساخت بعضی از نیم ست ها بالاست. زیرا طرح ها ممکن است نیاز به کار فراوانی داشته باشد. به همین سبب اجرت بالاتری نیز دارند که قیمت نیم ست را نیز بالا خواهد برد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی
النگو طلا

قیمت نیم ست طلای 18 عیار

قبل از اینکه در رابطه با قیمت نیم ست طلای 18 عیار صحبت کنیم بهتر است بدانیم که عیار طلا چیست؟ عیار یک واحد اندازه گیری برای سنجیدن ارزش طلاست. طلای خالص طلایی 24 عیار است که صد در صد آن از طلا ساخته شده و هیچ ناخالصی در آن وجود ندارد. بر خلاف باور عموم مردم، زیورآلات موجود در بازار از طلای خالص ساخته نشده‌اند؛ زیرا طلای خالص نرم و شکننده است و برای ساخت زیورآلات اصلا مناسب نیست.
تمامی زیورآلات موجود در بازار طلا نظیر نیم ست طلا، از طلای 18 عیار ساخته شده‌اند.

این بدان معناست که تبلیغاتی نظیر “خرید زیورآلات طلای 24 عیار” کذب محض است. طلای 18 عیار یعنی اینکه اگر شما هر تکه از طلا را به 24 قسمت تقسیم کنید، 18 قسمت آن از از طلا و 6 قسمت دیگر از فلزات است. فلزاتی دیگری که به طلا افزوده می‌شوند موجب تغییر رنگ طلا و همچنین افزایش مقاوت آن می‌شوند.

تعیین قیمت نیم ست 18 عیار به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت روز طلا، وزن طلا، اجرات طلا و… همگی بر روی قیمت نهایی زیورآلات طلا تاثیر گذارند. هر چقدر وزن طلا کمتر باشد قیمت نهایی ارزانتر است و یا هرچقدر طلا ظریف کاری بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری دارد.

جدیدترین مدل نیم ست طلای زنانه

همانطور که بیان کردیم نمونه های مختلفی از نیم ست در بازار وجود دارد که می توان از بین آن ها بهترین و متناسب ترین آن ها را خریداری کرد.

جدیدترین نمونه های نیم ست شامل نیم ست های پر تراش، تزیین شده با مروارید،سنگ های قیمتی و … هستند.

در زمان خرید نیم ست باید علاوه بر طرح نیم ست، به فریم صورت خود نیز دقت کنید. زیرا طرح نیم ست طلا باید با فریم صورت شما نیز هماهنگی داشته باشد تا زیبایی دو چندانی به ظاهر شما ببخشد.

نیم ست طلا جدید

به طور مثال اگر شما صورت گرد و دایره مانند دارید، حتما باید طرح هایی را انتخاب کنید که آویز دار و بلند باشند. زیرا این نمونه ها صورت شما را کشیده تر نشان می دهند و زیبایی بیشتری به شما می دهند.

اما افرادی که صورت کشیده دارند باید از نمونه های گرد و کوچک استفاده کنند تا زیبایی بهتری به شما ببخشند. نیم ست های ظریف برای این افراد مناسب تر می باشد.

اما افرادی که صورت بیضی دارند،می توانند هر طرحی را انتخاب کنند و محدودیت خاصی برای آن ها وجود ندارد.

نیم ست طلای ظریف

این یک واقعیت است که قیمت طلا و جواهرات به طور روزانه در حال افزایش می‌باشد. قیمت طلا و جواهرات تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. با این حال، نوسانات قیمت بازار طلا و جواهرات مهم‌ترین موضوع روز شمرده شده است. این موضوع بر خرید بسیاری از مشتریان به خصوص تازه عروس‌ و دامادها تاثیر می‌گذارد. چنین موضوعی ممکن است از دلایل پرطرفدار بودن نیم ست طلا به شمار برود.

امروز ست طلا به دلیل گران بودن چندان خریدار ندارد. به طور کلی، یک سرویس طلا شامل دستبند، گردنبند و گوشواره است. در حالی که نیم ست با کاهش یک قطعه از تمام ست ارائه می‌شود. نیم ست معمولاً بنا بر قطعات آن از انواع متعددی برخوردار می‌باشد. بنابراین، ممکن است شما بتوانید یک نیم ست شامل آویز طلا و گوشواره طلا ، آویز طلا، انگشتر طلا و گوشواره طلا، گردنبند طلا و گوشواره طلا و یا دستبند طلا و گردنبند طلا تهیه و خریداری نمائید.

تنوع در ارائه و طراحی نیم ست طلا باعث شده تا بسیاری از بانوان تمایل داشته باشند آن را جایگزین سرویس طلا کنند. علاوه بر این، شما با خرید یک نیم ست طلای ظریف اندکی از پولتان را پس انداز خواهید کرد.

نیم ست طلا جدید ظریف

نیم ست طلا همانطور که از اسمش پیداست به زیورآلاتی گفته می‌شود که با یکدیگر تناسب دارند. معمولا نیم ست‌ها از دو تکه مجزا یعنی گردنبند طلا به همراه گوشواره تشکیل شده‌اند. مانند تمامی زیورآلات، نیم ست طلا نیز انواع مختلفی دارد. مثلا در برخی موارد شما می‌توانید از انگشتر یا دستبند ست و مشابه نیم ست طلا نیز استفاده کنید. در بعضی مدل‌ها نیز گردنبندها زنجیر ندارند و صرفا پلاک (آویز) هستند و شما باید زنجیر طلا را بصورت جداگانه خریداری کنید.

نیم ست طلا جدید ظریف یکی از پر طرفدارترین مدل‌های نیم ست است که طراحی بسیار مینیمال و شیک دارند. مثلا در بعضی مدل‌ها شما می‌توانید طرح‌های هندسی ساده و یا گردنبندهای تک نگین را به صورت نیم ستی ظریف و مینیمال خریداری کنید. نیم ست ظریف برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و در هر موقعیتی می‌توانید از آن استفاده کنید و بسیار کاربردی است.

 انواع مدل نیم ست طلا دخترانه

امروز به لطف جواهرسازان ما تعداد بالایی از انواع نیم ست در هر اندازه، استایل و سبک داریم. بنابراین، هیچ نگرانی وجود ندارد که شما بتوانید نیم ست مد نظرتان را پیدا کنید.

شما قادر خواهید بود یک نیم ست شامل گردنبند زنجیری ساده تا مجلل و لوکس به همراه گوشواره میخی تا آویز و بلند خریداری نمائید.

ضمن آنکه شما قادر خواهید بود نیم ست خود را با لباس‌هایتان هماهنگ کنید. ممکن است شما خواستار یک استایل به خصوص باشید.

 

نکات مهم در مورد خرید نیم ست طلا

در این راستا، شما می‌توانید یک مدل نیم ست ظریف انتخاب نمائید و یا آنکه به دنبال انواع مدل‌های سنگین‌تر و رسمی‌تر بروید.

به عبارت دیگر، شما با هیچگونه محدودیت در انتخاب نیم ست طلا مواجه نخواهید بود.

در ادامه ما قصد داریم شما را با جدیدترین انواع مدل نیم ست طلا دخترانه در سال 2022 آشنا کنیم.

مدل نیم ست چند ضلعی دو رنگ

برخلاف سایر انواع مدل‌های نیم ست، مدل نیم ست چند ضلعی دو رنگ شامل سه قطعه طلای 18 عیار می‌باشد.

این مدل متشکل از انگشتر، گردنبند و گوشواره است. سنگ مصنوعی به کار رفته در مدل فوق از نوع زیرکونیای مکعبی در دو رنگ سفید و قرمز می‌باشد.

مدل نیم ست طلا چند ضلعی دو رنگ برای نوعروس، ساقدوش و مادر عروس در مراسم عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، شما قادر خواهید بود از این مدل در مجالس رقص و یا برخی مواقع خاص استفاده نمائید.

طراحی و ساخت مدل نیم ست فوق بر عهده کشور چین بوده است.

نیم ست طلا با نگین

مدل نیم ست طلا بدون نگین 

حقیقت این است که خرید یک قطعه طلا و جواهر بدون نگین سودآور محسوب می‌گردد. چه بسا، قیمت قطعه طلا و جواهر نگین دار پس از فروش با افت زیادی مواجه می‌شود. به عبارت دیگر، قیمت یک قطعه طلا دارای نگین گران بوده و شما را حین فروش با سود بسیار کم دست خالی می‌گذارد. به همین دلیل، بسیاری از بانوان تمایل دارند یک مدل نیم ست بدون نگین انتخاب نمایند.

مدل نیم ست زیگ زاگ اثیری

انواع متعددی از گردنبند با آویز وجود دارد. اکثر مدل‌های دارای آویز بلند بوده و اندکی با فاصله از گردن آویزان می‌شود. این در حالی است که برخی دیگر از انواع مدل‌های گردنبند در رسته مدل چوکر دسته بندی می‌شود.

مجموعه نیم ست طلا شامل گردنبند و گوشواره می‌باشد. طرح مدل فوق به صورت زیگ زاگ طراحی شده و با استفاده از سنگ مروارید تزئین شده است. بنابراین، از این مدل می‌توان برای مهم‌ترین مراسم‌ها اعم از مراسم عروسی و جشن‌های تولد و رقص استفاده نمود.

مدل فوق، طراحی و ساخت کشور هند می‌باشد.

مدل نیم ست اشک چشم

احتمال دارد موارد فوق چندان برایتان راضی کننده به نظر نرسد. در این صورت، شما به یک نیم ست طلا باشکوه نیاز خواهید داشت. مدل نیم ست فوق یک مدل فوق العاده رسمی به شمار می‌رود.

با این حال، مجلل بودن نیم ست قطره اشک باعث شده تا بانوان تمایل داشته باشند از آن در مراسم‌های خاص همانند عروسی بهره ببرند.

مدل نیم ست قطره اشک یک مدل کاملاً سنتی و کلاسیک برشمرده شده است.

 

قیمت نیم ست طلای 18 عیار

این مدل از طلای 18 عیار ساخته شده که به همراه برخی انواع سنگ‌های قیمتی نظیر جید ، عقیق یا فیروزه و مروارید تزئین می‌شود.

مدل زیر از شکل و شمایل قطره اشک الهام گرفته تا بتواند در نهایت چنین مدل چشمگیری را خلق کند.

برق سنگ و رنگ جذاب آن به همراه برجستگی های دور آویز و بافت زیبای زنجیر چنین نیم ست زیبا و بی نقصی را پدید آورده است.

مدل نیم ست قلبی

این مجموعه نیم ست طلا احتمالاً یکی از ساده‌ترین انواع نیم ست‌های طلا در فهرست پیش رو به شمار می‌رود.

علیرغم آنکه این مجموعه نیم ست به سادگی مشهور شده، ولیکن، طی مروری مختصر در خواهید یافت که جواهرسازان بر روی آن کار بسیاری انجام داده‌اند. مجموعه فوق کاملاً بدون سنگ و یا نگین بوده و عیار آن 22 برآورد شده است.

این مجموعه نیم ست برای بانوان جوان انتخاب ایده آلی به شمار می‌رود. بنابراین، اگر شما تمایل دارید یک نیم ست زیبا و جذاب امروزی داشته باشید، این مجموعه از آن ِ شماست.

نیم ست طلا جدید عروس

مدل نیم ست هندسی باشکوه

مدل نیمست طلا هندسی، یک مدل سنتی و کلاسیک محسوب می‌شود.

طراحی و ساخت مدل نیم ست هندسی باشکوه بر عهده کشور هند بوده است. عیار مجموعه نیم ست فوق 22 بوده که به همراه تعداد بی شماری از سنگ‌های تزئینی ارائه می‌شود. این مجموعه غالباً برای مراسم‌های رسمی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، شما می‌توانید این مجموعه را در مجالس مهم استفاده نمائید.

نیم ست طلا جدید عروس

برخی از عروس خانم‌هایی که ساده پسند هستند و زیورآلات مینیمال را بیشتر می‌پسندند، ترجیح می‌دهند برای عروسی به جای سرویس طلای عروس از نیم ست طلا استفاده کنند. نیم ست طلای عروس معمولا شامل گردنبند به همراه گوشواره ست گردنبند است. اگر قصد دارید برای عروسی نیم ست بخرید، می‌توانید با توجه به استایل و مدل لباس عروس خود رنگ نیم ست را انتخاب کنید. نیم ست عروس در رنگ‌های طلا سفید، رزگلد و طلای زرد در بازار موجود است. بسیاری از لباس‌های عروس با نیم ست زیباتر و شیک تر هستند زیرا سادگی نیم ست در کنار برق و جلای لباس عروس زیبایی بی حد و حصری دارد.

نیم ست جواهر جدید مناسب عروس

امروزه عروس خانم ها به جای استفاده از ست کامل، نیم ست طلا خریداری می کنند. نیم ست ها ظاهری شیک تر دارند و هزینه پایین تری را نیز بابت خرید آن پرداخت خواهید کرد. لیستی از نیم ست طلا جدید عروس در سایت جواهرجو وجود دارد و شما می توانید مدرن ترین و جذاب ترین نیم ست را در این سایت سفارش دهید.

نیم ست طلا یکی از ظریف ترین زیورآلات که تمامی افراد خصوصا دختر خانم ها بیشتر به آن علاقه دارند. هزینه نیم ست ها بر اساس عیار و وزن آن تعیین می شود. بنابراین شما برای کاهش هزینه های خود می توانید نیم ستی ساده و سبک انتخاب کنید. جواهرجو با کاهش اجرت ساخت، نیم ست های خود را با هزینه ای پایین تر به فروش می رسانند.

نیم ست جواهر جدید مناسب عروس
جدیدترین مدل نیم ست طلای زنانه
نیم ست طلای ظریف

برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی
انگشتر طلا

 

نیم ست طلا مدل جدید
نیم ست طلا ارزان
سفارش نیم ست طلا سفید دخترانه
سفارش نیم ست طلا سفید دخترانه
سفارش نیم ست طلا سفید دخترانه

نکات مهم در مورد خرید نیم ست طلا

در زمان خرید انواع نیم ست های طلا باید به نکات مختلفی دقت کرد. برخی از مهم ترین این نکات شامل موارد زیر می شود.

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید و انتخاب نیم ست، قیمت آن می باشد. شما باید حتما با توجه به بودجه ی خود یکی از نمونه های موجود در طلافروشی را انتخاب کنید.

ظرافت یکی از نکاتی است که در بسیاری از نیم ست ها دیده می شود. شاید نیم ست های ظریف طرفداران زیادی داشته باشد اما باید دقت داشته باشید که برخی از آن ها بیش از حد ظریف هستند و ممکن است به راحتی پاره و یا گم شوند.

در زمان خرید به عیار و اجرت ساخت طلا دقت داشته باشید. عیار های بالا قیمت بالاتری نیز دارند. طلای با عیار بالا، استحکام کمتری نیز دارد. برخی از طرح ها اجرت ساخت بالایی نیز دارند.

از دیگر نکات مهم در زمان خرید نیم ست، توجه به رنگ پوست و استایل صورت می باشد. به طور مثال اگر شما رنگ پوست سبزه ای دارید بهتر است طلای با رنگ زرد را انتخاب کنید. اما اگر رنگ پوست سفیدی دارید می تواند هر دو رنگ آن را انتخاب کنید.

نیم ست ها یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید و هدیه دادن به عزیزان می باشند. زیرا در مقابل سرویس کامل طلا، قیمت پایین تری دارند.

دقت کنید که نیم ست ها عموما دستبند ندارند. اما برخی از افراد ترجیح می دهند که دستبندی نیز داشته باشند. این افراد می توانند از بین نمونه های مختلف دستبند، طرحی را انتخاب کنند که هماهنگی بیشتری با نیم ست آن ها داشته باشد.

فیلم نمونه نیم ست طلا جواهرجو :

خرید نیم ست طلا در تهران

جواهرجو با بیش از نیم قرن تجربه بین المللی در زمینه زیورآلات طلا و جواهر از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی پرداخته است.

مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند :

09124904211

02166717848

02166718126

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات خدمات به آدرس اینترنتی javaherjoo.com مراجعه فرمایید.

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

تهران – جمهوری ، چهارراه استانبول ، پاساژ گلشن ط همکف پ ۲۳

موقعیت مکانی جواهرجو در تهران :

سوالات متداول نیم ست طلا

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت نیم ست طلا، تعداد اجزاء آن می باشد. همانطور که بیان کردیم نیم ست ها ممکن است از دو یا سه عضو تشکیل شده باشند. هر چه تعداد اجزاء بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالا تر می رود.

در گذشته های دور، زیورآلات طلا، تنها به رنگ سفید در بازار و طلافروشی ها دیده می شد. اما از زمانی که طلای سفید نیز به طلا فروشی ها راه پیدا کرد، توانست افراد زیادی را به خود جذب کند. طلای سفید بسیار زیبا و درخشان می باشد. نیم ست طلا سفید در طرح ها و نمونه های خاصی طراحی شده است. این رنگ بسیار خاص است و زیبایی دو چندانی نسبت به رنگ زرد دارد.

در زمان خرید به عیار و اجرت ساخت طلا دقت داشته باشید. عیار های بالا قیمت بالاتری نیز دارند. طلای با عیار بالا، استحکام کمتری نیز دارد. برخی از طرح ها اجرت ساخت بالایی نیز دارند.

نوشته های مرتبط ...

9 دیدگاه

  • با سلام و خسته نباشید ممنون بابت سایت خوبتون قیمت ها عالی و مناسب بودن

    • دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.