دستبند چرم مردانه

دستبند چرم مردانه حروف فارسی

دستبند چرم مردانه

دستبند چرم طلا

دستبند چرم طلا

دستبند چرم حصیری

دستبند چرم حصیری

دستبند مردانه

دستبند مردانه
اکسسوری از جمله مواردی است که در تیپ مردان مورد توجه قرار می گیرد و چلوه خاصی به ظاهر و شخصیت افراد می دهد.
از جمله اکسسوری هایی که قابل توجه افراد است می توان به دستبند چرم اشاره داشت که با هر نوع استایل و تیپ شخصیتی سازگار است.
در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.
 

در ادامه خواهیم خواند :

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

معرفی دستبند چرم مردانه

مردان همیشه توجه زیادی به لباس ها و ظاهر خود در اجتماع دارند. بر کسی پوشیده نیست که مردان شیک پوش نظرات بیشتری را به خود جلب می کنند. علاوه بر لباس ها که مهم ترین نشانگر مردان هستند، اکسسوری ها بعنوان مکمل، تیپ و ظاهر یک فرد را تکمیل می کنند.امروزه در بازار، اکسسوری های متفاوتی برای مردان خودنمایی می‌کنند. انگشترها، گردن‌بند‌ها، دستبند مردانه  و… در تنوع بسیار بالایی نیاز هر سلیقه ای را برآورده خواهند کرد. شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که یک دستبند چرم مردانه را امتحان کنید یا ممکن است تمایل داشته باشید آن را به عنوان هدیه برای کسی انتخاب کنید. در هر دو صورت شناخت ویژگی های کلی دستبند، اطلاعاتی راجع به انواع دستبند چرم مردانه و قیمت آن برای شما مفید خواهد بود. جواهرجو سعی کرده تا در ادامه این مطلب به این موضوع بپردازد.

خرید دستبند چرم مردانه

هنگام خرید دستبند چرم مناسب برای آقایان (دستبند چرم مردانه) باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ چیزی که یک مرد شیک پوش را از هم عصرانش متمایز می‌کند، تمایل او به انتخاب سبک‌های جدید است. یکی از اکسسوری‌هایی که می‌تواند شما را به یک استایل ایده آل و عالی برساند، دستبند چرمی است. اگر نمی‌دانید که چه مدل دستبندی برای شما مناسب است و برای خرید دستبند با جنس چرم باید از کجا شروع کنید، مطالعه این مقاله از وبلاگ جواهرجو را از دست ندهید.

دستبند چرم طبیعی مردانه

چرم طبیعی در هر محصولی که به کار رفته باشد، جذابیت ایجاد می کند. حس اینکه یک دستبند طبیعی در دستان شما باشد با یک دستبند مصنوعی قطعا متفاوت است. چرم طبیعی زیبایی، دوام و نرمی خاص خود را به دستان شما منتقل خواهد کرد. دستبند چرم مردانه شما به شرطی طبیعی خواهد بود که بتوانید تفاوت آن را با چرم مصنوعی تشخیص دهید. این کار به راحتی و با چند ترفند قابل انجام است.

١. از حواس پنج گانه خود استفاده کنید.

با چشم هایتان سطح چرم را نگاه کنید. خطوط روی چرم طبیعی می‌بایست غیر یک نواخت باشد، درست مثل چیزی که روی بدن حیوان دیده می‌شود. خطوط چرم مصنوعی خط کشی شده و دقیق هستند.

بوی چرم چیزی شبیه بوی بدن حیوان است. اگر چرم بویی شبیه پلاستیک می‌دهد یا بویی زننده دارد قطعا دستبند چرم مردانه شما طبیعی نیست.

چرم طبیعی سطحی نرم و لطیف دارد که به دستان شما حس خوشایندی خواهد داد. چرمی که زبر یا سفت باشد به احتمال زیاد مصنوعی است. انواع با کیفیت دستبند چرم مردانه با نرمی خاص خود حس خوشایندی به شما منتقل خواهند کرد.

٢. آستر چرم را حتما چک کنید.

با اینکه بهتر است پشت چرم را بررسی کنید تا متوجه پرزدار بودن یا نبودن آن شوید اما در محصولاتی که چنین امکانی وجود ندارد، لبه های چرم در صورت پرزدار بودن شما را مطمئن خواهند کرد که دستبند چرم مردانه شما طبیعی است.

دستبند چرم مردانه می تواند سنگ دار، ساده، چرم و پلاتین، چرم و طلا و… باشد.

٣. چرم را با آتش تست کنید.

روشی که شاید روش معمول برخی برای شناسایی چرم طبیعی از مصنوعی باشد، آتش زدن آن است.

چرم طبیعی در مقابل آتش بویی شبیه بوی آتش زدن موی انسان خواهد داد. بویی که به راحتی متوجه خواهید شد بویی طبیعی است و دود و خاکستر آن نیز سفید است.

چرم مصنوعی دود سیاه و بویی شبیه پلاستیک دارد و مانند پلاستیک جمع می شود و می سوزد.

۴. با چند قطره آب چرم را خیس کنید.

پس از چند دقیقه چرم طبیعی آب را جذب خواهد کرد. می توانید برای تست چند قطره آب روی آن قرار دهید و واکنش چرم را نسبت به آب بسنجید.

آب به هیچ عنوان در بافت دستبند چرم مردانه مصنوعی نفوذ نخواهد کرد. البته چرم طبیعی در صورتی که در مجاورت رطوبت باشد از بین خواهد رفت. در هنگام استفاده از دستبند چرم مردانه خود به این موضوع دقت کنید.

۵. فروشگاه های معتبر ضامن خرید شما خواهند بود.

درست است که با روش های ذکر شده می توانید خیال خود را از طبیعی بودن خریدتان راحت کنید. اما خرید از یک فروشگاه معتبر این اطمینان را نیز به شما خواهد داد که محصولی اصل و با کیفیت تهیه کرده اید.

برای ست کردن دستبند چرم طبیعی مردانه با لباس های خود انتخاب های زیادی پیش روی شما خواهد بود. مهم نیست تیپی مجلسی زده اید یا اسپرت یا روزمره و ساده، تنوع دستبند چرم مردانه این اجازه را به شما خواهد داد که در موقعیت های مختلف از آن غافل نشوید.

برای خواندن مطالب درمورد النگو طلا

دستبند چرم مردانه اسم

دستبند چرم مردانه امروزه به یکی از پرفروش ترین دستبندهای موجود در بازار تبدیل شده است. مد و استایل دو فاکتوری است که در حال حاضر همه از آن پیروی می کنند. این صنعت در گذشته تنها در بین خانم ها رواج داشت ولی امروزه آقایان نیز به این عرصه پیوسته و آن را دنبال می کنند. دستبند چرم مردانه اسم در بین جوانان طرفداران بسیاری دارد و با خرید این دستبندها اعتماد به نفس بیشتری خواهند یافت.

خرید اینترنتی دستبند چرم یکی از بهترین و ساده ترین روش خرید به شمار می رود. در این روش شما می توانید چند طرح و مدل را برای خود انتخاب کرده و از بین آن ها زیباترین طرح را به سلیقه خود سفارش دهید. جواهرجو یکی از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی انواع زیورآلات زنانه و مردانه است و شما می توانید متنوع ترین طرح و مدل دستبند چرم را در این سایت مشاهده کنید.

برای نگهداری صحیح دستبند چرم مردانه، دو سطح چرم را با پارچه پنبه‌ای آغشته به آب و صابون تمیز کنید. پس از پاک کردن چرم با دستمالی دیگر با استفاده از واکس مخصوص آن را جلا دهید. همانطور که ذکر شد، رطوبت طولانی مدت برای چرم مخرب است. در هنگام شست و شوی دست ها بهتر است دستبند چرم مردانه خود را از دست خارج کنید یا اگر رطوبت روی آن نشست به سرعت خشک نمایید.

تابش مستقیم نور آفتاب به مدت بیش تر از ۵ ساعت دستبند چرمی را فرسوده خواهد کرد. در هنگامی که مدت زیادی خارج از ساختمان قرار دارید به این موضوع دقت کنید.

خرید دستبند چرم مردانه

اگه به واسطه روغن، مواد آرایشی، اسپری و… بر روی چرم لکه ایجاد شد، باید به سرعت از میان برود اما نه به طریقی که بافت چرم هم آسیب برسد. در چنین مواقعی بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

ایجاد شدن خراشیدگی های کوچک روی دستبند چرم مردانه، طبیعی است. پس از دیدن کوچکترین خراشی نباید فکر کنید که چرم شما خراب شده است. این موضوع یک روند طبیعی است و پس از مدتی قدمت چرم شما را نشان خواهد داد.

بهترین دستبند چرم مردانه

دستبند چرم و طلا مردانه

طلا چه به عنوان کالای زینتی و چه به عنوان یک سرمایه همواره مورد تقاضای بازار بوده است. در این میان تلفیق دستبند چرم مردانه و طلا در واقع یک تیر و دو نشان است.

زیبایی، اصالت و ماندگاری بهترین ویژگی هایی است که چنین دستبندی خواهد داشت. بر روی چرم می توان انواع پلاک های طلا را کار گذاشت.

معمولا طرح های استفاده شده برای دستبند از زیر ١ گرم تا حدود ٣ گرم وزن دارند که قیمت نهایی این محصول را جذاب می کنند.

کسانی که تمایل دارند به عنوان هدیه این کالا را خریداری کنند، می توانند حتی طرح اختصاصی خود را طراحی کرده و سفارش دهند تا خاص بودن این دستبند چرم مردانه چند برابر شود.

با اینکه چرم طبیعی از دوام بالایی برخوردار است، حتی در صورت آسیب دیدن آن به راحتی می توانید بدون خسارت به پلاک طلا، بخش چرمی را تعویض نمایید.

متداول ترین سوالات پرسیده شده درباره ی دستبند چرم مردانه در گوگل

واقعیت این است که هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. بیشتر راست دستها ساعت مچی خود را در سمت چپ می پوشند و بنابراین ترجیح می دهند دستبند را روی مچ دست راست خود قرار دهند.

بهترین دستبند چرم مردانه

طی سالیان اخیر شاهد رسیدگی بیشتر آقایان به خود هستیم. به طور روزانه، بر تعداد آقایان علاقه مند به پوشیدن طلا و جواهرات افزوده می‌شود. دیده شدن “هری استایلز” در مراسم مت گالا نخستین تلنگری بود که بر آقایان زده شد. “هری استایلز” با یک گوشواره تکی مروارید و انگشتان مزین شده به حلقه‌های گوچی دیده شد. علاوه بر این، “پل مسکال” از سریال مردم عادی با پوشیدن یک گردنبند طلا زنجیری و یا “شان مندز” از طریق یک دستبند نشان داد که امروز بهترین زمان ممکن برای آقایان شمرده شده که بخواهند بر روی یک دستبند چرم مردانه سرمایه گذاری کنند.

با این حال، خوب است بدانید که پیدا کردن بهترین دستبند چرم مردانه تقریباً کار ساده‌ای نیست. تنوع دستبند مردانه آنچنان فزونی بوده که آقایان باید پیش از خرید به نکات مهم توجه نمایند. مهم‌ترین نکته این است که شما به رنگ فلز دستبند مردانه دقت کنید.

به خاطر داشته باشید دستبند مردانه باید مکمل ساعت شما باشد. اهمیتی ندارد که دستبند شما از جنس طلا، نقره و یا چرم باشد، طرح آن باید با مدل ساعتتان هماهنگ به نظر برسد.

با توجه به تنوع دستبندهای چرم مردانه، انتخاب یک مدل مناسب می‌تواند بسیار دشوار باشد. برای اینکه بتوانید دستبند چرمی مناسب خود را پیدا کنید، معیارهایی برای خرید وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به عنوان راهنمای خرید استفاده کنید:

طول و عرض دستنبد

طول یک دستبند چرم مردانه عمدتاً به اندازه مچ دست شما بستگی دارد. اگر اندازه مچ دست خود را نمی‌دانید می‌توانید دور مچ دست خود را به کمک یک متر اندازه گیری کنید. سپس باید به مقدار اندازه گرفته شده تقریبا 2 سانتی متر اضافه کنید. برای افراد با قد و وزن‌های مختلف، اندازه نهایی چیزی حدود 21 تا 24 سانتی متر متغیر می‌باشد. عرض دستبند نیز یکی از معیارهایی است که کاملا به سلیقه شخصی و استایل شما بستگی دارد و شما می‌توانید دستبند نازک و یا پهن را برای خود خریداری کنید. دستبندهای نازک در کنار ساعت هم استفاده می‌شوند اما دستبندهای پهن‌تر به تنهایی استفاده می‌شوند و به اندازه کافی چشمگیر هستند.

تزیینات روی دستبند

دستبند چرمی مردانه را می‌توان به روش‌های مختلفی تزیین کرد. یکی از بهترین متریال‌هایی که با چرم همخوانی دارد و جلوه بسیار زیبایی به آن می‌دهد، فلز طلاست. دستبندهای چرمی که بر روی آن‌ها از طلا استفاده شده است، زیبایی فوق العاده‌ای دارند. همچنین این دستبندها همیشه ترند هستند و هیچ گاه از مد نمی‌افتند.

همچنین شما می‌توانید برای شخصی سازی دستبند چرم مردانه از حکاکی بر روی طلا استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید روی دستبند چرم مردانه خود نام یا حروف اول اسم خود را حک کنید.

قفل دستنبد چرم مناسب برای آقایان

قفل‌ها انواع مختلفی دارند (قفل‌های مغناطیسی، سنجاق، پرس و…) و شما می‌توانید از میان آن‌ها مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنید. قفل‌های مختلف مزایا و معایب خاص خود را دارند.

جنس، رنگ و طرح

چرم‌ها انواع مختلفی دارند. بطور کلی چرم‌ها را می‌توان به دو گروه چرم مصنوعی و چرم طبیعی تقسیم کرد. چرم مصنوعی ارزان‌تر و محکم‌تر است و همچنین نگهداری آن نیز آسان‌تر است. اما یقینا می‌توان گفت که راحتی پوشیدن دستبندهای ساخته شده از چرم اصل و طبیعی، تا حد قابل توجهی بیشتر از چرم مصنوعی است. علاوه بر این چرم طبیعی به نوعی منحصر به فرد است.

وقتی صحبت از رنگ چرم می‌شود، می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف (تیره و روشن) دستبند خود را انتخاب کنید. رایج‌ترین رنگ‌ها برای خرید دستبند چرم، مشکی و قهوه‌ای است. طرح‌های دستبندها نیز بسیار متنوع است. هنگام انتخاب رنگ و طرح، مطمئن شوید که دستبند انتخابی شما متناسب با سبک شخصی و استایل شما است.

قابلیت تنظیم

دستبندهای چرمی مردانه اغلب قابل تنظیم هستند. اگر شما قصد خرید دستبند چرم مردانه به عنوان هدیه را داشته باشید، ممکن است سایز درست مچ دست را ندانید و دستبند برای شخص مورد نظر از نظر سایز مناسب نباشد. اگر سایز دستبند قابل تنظیم باشد، انتخاب دستبند مناسب آسانتر است. همچنین زمانی که شما دستبندی با قابلیت تنظیم سایز را خریداری می‌کنید، دیگر نگران افزایش یا کاهش سایز دست خود نخواهید بود. زیرا به راحتی می‌توانید دستبند را روی مچ دست خود تنظیم کنید.

سفارش ساخت دستبند چرم مردانه

حک کردن اول اسم بر روی دستبند یکی از بهترین روش ها برای هدیه دادن می باشد. در صورتی که به سالگرد ازدواجتان نزدیک می شوید می توانید این دستبند را به همراه تاریخ تولید خود حک کنید. همچنین برای روز مرد و یا جشن تولد نیز می توانید به دلخواه خود این محصول را سفارش داده و با آن عزیزانتان را خوشحال کنید. جواهرجو دارای طراحانی حرفه ای و ایده پرداز هستند و می توانند انواع طرح ها و مدل ها را برای شما طراحی کنند. بنابراین در صورتی که طرحی در ذهن خود دارید و یا قصد حک کردن اول اسم عشقتان را دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین دستبند چرم مردانه رنگ بندی متنوعی دارد و در طرح های مختلفی طراحی می شود. به همین منظور شما می توانید آن را با استایل خود هماهنگ کنید. دستبند چرم مردانه اسم یکی از اکسسوری هایی است که می توان آن را با ساعت، کیف، کفش، کمربند و لباس ست کرد. طرح و مدل های دستبندهای چرمی تمام نشدنی است و شما با ورود به بازار به قدری تنوع در این محصول مشاهده می کنید که خرید برایتان سخت می شود.

بیشترین سوالات پرسش شده توسط کاربران :

چرا پسرها دستبند چرمی می پوشند؟در شرایط مدرن، دستبندهای چرمی توسط مردان و زنان بیشتر برای تزیین شخصی استفاده می شود تا هر چیز کاربردی تر. شکل، اندازه و ظاهر کلی این دستبندها بیانگر شخصیت، سلیقه، موقعیت اجتماعی و حتی انتخاب سبک زندگی کاربر است.
کاف چرمی به چه معناست؟کاف چرمی نوعی دستبند است که از چرم مصنوعی یا طبیعی ساخته می‌شود و به مچ دست کاربر می‌چسبد. به طور معمول، این ها کاملاً از چرم ساخته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که روی مچ دست می لغزند و از آن خارج می شوند یا با کراوات بسته می شوند.
آیا آقایان باید دستبند را در سمت چپ ببندند یا راست؟بسیاری از پسرها در مورد اینکه روی چه مچ دستبند ببندند سردرگم هستند، اما واقعیت این است که هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. بیشتر راست دست ها ترجیح می دهند ساعت مچی خود را در سمت چپ ببندند و بنابراین ترجیح می دهند از دستبند روی مچ دست راست خود استفاده کنند.

مروری بر مهم‌ترین انواع مدل دستبند چرم مردانه در سال 2021

حال، ما در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین انواع ترند دستبند مردانه چرم بپردازیم. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که چه اکسسوری را باید بخرید و آن را باید از کجا تهیه نمائید.

  • مدل دستبند چرم دو بند از برند فسیل

برند فسیل، یک برند آمریکایی بوده که غالب فعالیت آن بیشتر در زمینه طراحی و تولید انواع ساعت و دستبند می‌باشد. حال، مدل دستبند چرم فوق تنها یکی از بهترین انواع مدل‌های دستبند چرم برند فسیل شناخته شده است.

این مدل دستبند چرم مردانه برای دستیابی به استایل لایه لایه فوق العاده می‌باشد.

به طور کلی، مدل فوق متشکل از دو بند دارای بافت ضربدری به رنگ قهوه‌ای غنی است. نکته قابل توجه این مدل دستبند در قفل فلزی آن خلاصه می‌شود. ایمن شدن یک دستبند چرم ایده‌ای خلاقانه و در عین حال، هوشمندانه به شمار می‌رود.

رنگ قهوه‌ای عمیق مدل دستبند چرم برند فسیل باعث شده تا یک مدل ایده آل برای فصل بهار و تابستان محسوب گردد.

  • مدل دستبند چرم ساده از برند ایو سن لورن

ممکن است شما خواستار مدل‌های دستبند چرم ساده‌تر باشید. یک مدل ساده هرگز به معنا و مفهوم پیش پا افتاده بودن آن نیست. احتمال دارد یک مدل ساده بر روی مچ دست بسیار جذاب و زیبا به نظر برسد. مدل دستبند چرم مردانه فوق، طراحی شده از سوی برند ایو سن لورن می‌باشد.

برند ایو سن لورن طی سال‌ها فعالیت خود سعی بر آن داشته تا با افزودن و یا حکاکی نشان خود محصولاتی خاص‌تر ارائه بدهد. این مدل دستبند مردانه هم از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست.

برند ایو سن لورن این بار نشان خود را به یک دستبند چرم ظریف و لطیف افزوده است. چنین مدلی متشکل از یک بند نسبتاً ضخیم به همراه نشان و قفل طلایی رنگ بوده که بدون هیچ زرق و برق افراطی همچنان پیچیده به نظر می‌رسد.

قیمت این دستبند مردانه تنها 215 پوند می‌باشد.

  • مدل دستبند چرم بافته نکسوس از برند میانسای

برند میانسای طی سال جاری در زمینه طراحی و تولید انواع مدل دستبند چرم مردانه موفق عمل کرده است. در حالی که انواع مدل دستبند مردانه چرم از ضخامت برخوردار بوده، ولیکن، مدل‌های باریک‌تر و ظریف‌تر دارای محبوبیت بیشتری در میان آقایان می‌باشد.

این مدل دستبند متشکل از یک چرم بافته شده به همراه قفل فلزی از جنس نقره استرلینگ است.

چرم مدل دستبند مردانه فوق یک چرم نامرغوب نیست. این چرم ممتاز ساخت کشور ایتالیا بوده و انتهای آن با یک قفل فلزی ساده اما ایمن تزئین شده است.

این دستبند چرم از برند میانسای با قیمت 75 دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

  • مدل دستبند چرم مردانه خاص دو بند تاتوزیان

اکثر مدل‌های دستبند مردانه چرم دارای ظاهری رسمی هستند. این در حالی است که رسمی بودن دستبندهای چرم مردانه ممکن است یک نقطه ضعف به شمار برود. برخی آقایان همچنان تمایل دارند ظاهر استایل و سبک پوشش خود را به صورت راحت و غیررسمی حفظ نمایند. بنابراین، آن‌ها نیاز دارند تا یک مدل سبک، راحت و اسپورت تهیه و خریداری نمایند.

این مدل دستبند چرم مردانه از برند تاتوزیان برای آقایان اسپورت پوش طراحی شده است.

مدل دستبند چرم برند تاتوزیان به فراخور نیاز آقایان در فصل تابستان از رنگ و ظاهر متفاوتی برخوردار می‌باشد. با این حال، جنس مدل فوق از رشته‌های چرم مصنوعی و نایلونی بوده تا دارای حداکثر مقاومت باشد.

قیمت مدل فوق، 198 دلار آمریکا است. شما قادر خواهید بود مدل دستبند چرم برند تاتوزیان را از وبسایت‌ها به صورت آنلاین سفارش بدهید.

  • مدل دستبند چرم مشکی ناپا از برند بوتگا ونتا

انتظار می‌رود مدل دستبند چرم مشکی ناپا از برند بوتگا ونتا ساده‌ترین مدل دستبند کلاسیک مردانه در فهرست پیش رو باشد.

این مدل دستبند مردانه چرم ممکن است راحت‌ترین مدل حاضر به شمار برود. جنس مدل دستبند فوق از برند بوتگا ونتا از چرم دارای قابلیت کشسانی ساخت کشور ایتالیا طراحی و ساخته شده است. منتهی، این مدل برخلاف سایر انواع مدل دستبند مردانه از قفل فلزی بی نصیب می‌باشد. این موضوع دال بر سبکی و راحتی دستبند کلاسیک بوتگا ونتا است.

این مدل از یک قفل چرم برخوردار بوده که قابلیت تنظیم دستبند به روی مچ دست دارد.

به خاطر داشته باشید که قفل سنتی چرم چنین مدلی هرگز به معنای عدم امنیت آن نیست.

  • مدل دستبند چرم اسکاندیدو از برند دِ دارک نات

دستبند چرم مردانه اسکاندیدو یکی از بهترین انواع مدل‌های رسمی و لوکس برند دِ دارک نات به شمار رفته است. این مدل حتی در قیاس با سایر انواع مدل‌ها فوق العاده شکیل، جذاب و زیبا به نظر می‌رسد. مهم‌ترین خصوصیت ظاهری این مدل دستبند چرم لوکس آن است که از دو نوع چرم مشکی و قهوه‌ای ساخته شده است. با این حال، شکل ظاهری کلی دستبند طوری به نظر می‌رسد که دو نوع چرم مشکی و قهوه‌ای در هم تنیده شده است.

این مدل دستبند مردانه با یک قفل استیل رنگ ثابت ایمن شده تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده نمائید.

علیرغم آنکه مدل فوق یک مدل لوکس شمرده شده، ولیکن، برای نخستین قرارهای ملاقات و یا تفریحات هفتگی ایده آل‌تر است.

دستبند چرم مردانه برند

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، دستبند چرم مردانه انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید از برندهای مختلف، دستبند مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید از برندهای معروف و معتبر باعث می‌شود شما خیالتان از خرید راحتتر باشد و با خاطری آسوده‌تر خرید کنید. زیرا عمر و ماندگاری دستبند چرم مردانه برند بسیار بیشتر است و شما می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

برای خواندن مطالب درمورد دستبند طلا

قیمت دستبند چرم مردانه

حال که با انواع دستبند چرم مردانه آشنا شدید، قطعا آگاهی یافتن از قیمت این محصول نیز برای شما مهم است. در این باره بهتر است بدانید قیمت دستبند چرم مردانه به چند عامل بستگی دارد. ابتدایی ترین عامل کیفیت چرم است. بدون در نظر گرفتن چرم مصنوعی، چرم طبیعی دارای سه کیفیت سبک، نیمه سنگین و سنگین است. چرم سبک چرمی ظریف است که از پوست حیواناتی مثل بز، گوسفند و بره تهیه می شود. از این چرم در انواع لباس و کاپشن استفاده می شود. چرم نیمه سنگین یک چرم کمیاب است که با استفاده از پوست شترمرغ یا کروکودیل تهیه شده و در محصولات تزئینی استفاده می شود. چرم سنگین که نوع مرغوب چرم است از پوست گاو، شتر و… تهیه شده و با مقاومت بالایی که دارد در زیره کفش، رویه کیف و کفش، دستنبد چرم مردانه و… استفاده می شود. کیفیت دوخت و ساخت دستبند چرم مردانه عاملی است که تفاوت قیمت را مشخص می کند. دستبند هایی که کامل کار دست باشند ظریف تر و گران تر اند و کار بیشتری روی آن ها صورت گرفته است. جنس اتصالات دستبند نیز عامل بعدی است. جنس قفل دستبند اگر مرغوب نباشد دچار رنگ رفتگی یا شکستگی خواهد شد. این اتصالات مقاومت خوبی هم در برابر رطوبت و تعرق بدن باید داشته باشند. اگر بر روی دستبند پلاکی از جنس پلاتین یا طلا وجود داشته باشد، ابتدا قیمت پلاک و اجرت آن به نرخ روز جداگانه محاسبه شده و به قیمت خود دستبند اضافه می گردد.

فروشگاه دستبند چرم مردانه در تهران

جواهرجو یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه دستبند چرم مردانه در ایران است که محصولات خود را به صورت سفارشی به سراسر شهرهای ایران ارسال می کند. همچنین برخی از افراد از طرح های لاکچری بر روی دستبند خود استفاده می کنند. به عنوان مثال طرح های مار و سوسمار در بین مردان طرفداران بیشتری دارد. جواهرجو تمامی دستبندهای خود را به همراه گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا ارسال می کند و کیفیتی تضمین شده دارد.

استفاده از چرم های طبیعی و مصنوعی تعیین کننده قیمت دستبند چرم مردانه است. چرم های اصل انعطاف پذیری بالایی دارند و ظاهر آن ها درخشان و زیبا می باشد. همچنین این دستبندها به مرور خراش برنمی دارند و کیفیت خود را از دست نمی دهند. به همین منظور در هنگام خرید دستبند مردانه به کیفیت و اصل بودن آن توجه داشته باشید.

دستبند چرم مردانه در تهران

جواهرجو با بیش از نیم قرن تجربه بین المللی در زمینه انواع زیورآلات طلا و جواهر آماده ارائه خدمات به مشتریان در سراسر ایران می باشد

مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند :

09124904211

02166717848

02166718126

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات خدمات به آدرس اینترنتی javaherjoo.com مراجعه فرمایید.

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

تهران – جمهوری ، چهارراه استانبول ، پاساژ گلشن ط همکف پ ۲۳

سوالات متداول دستبند چرم مردانه

پلاتین فلزی گران بها و کمیاب تر از طلا است که امروزه در بازار طرفداران خاص خود را پیدا کرده. برخی به طلا واکنش آلرژیک نشان می دهند و برخی نیز به دلیل حساسیت های مذهبی تمایلی به استفاده از طلا ندارند. برای این افراد دستبند چرم و پلاتین مردانه انتخابی هوشمندانه و جذاب خواهد بود

برخی همواره معتقد اند که زیبایی در سادگی است. گاهی پس از ساعت ها گشت و گذار بین اجناس مختلف در نهایت انتخاب ما ساده ترین مدل خواهد بود. طراحان لباس و اکسسوری هم به این موضوع اشراف دارند. به همین دلیل دستبند چرم مردانه ساده در دو رنگ مشکی و قهوه ای یک مدل پر فروش و پر استفاده است.

برای نگهداری صحیح دستبند چرم مردانه، دو سطح چرم را با پارچه پنبه‌ای آغشته به آب و صابون تمیز کنید. پس از پاک کردن چرم با دستمالی دیگر با استفاده از واکس مخصوص آن را جلا دهید. همانطور که ذکر شد، رطوبت طولانی مدت برای چرم مخرب است. در هنگام شست و شوی دست ها بهتر است دستبند چرم مردانه خود را از دست خارج کنید یا اگر رطوبت روی آن نشست به سرعت خشک نمایید.

نوشته های مرتبط ...

3 دیدگاه

    • دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.